Zoals de titel zegt, was ik vanavond bij een concert van Kate Nash. Het was zoooo tof en ze was zo lief en schattig en grappig en ik vind haar nog cooler dan dat ik verwacht had! En ik ben zo blij dat ik haar eindelijk eens echt gezien en gesproken heb!! Ik heb ook nog een gesigneerde cd van Supercute gekregen. Ik weet zeker dat heel veel ze hier vet wazig vinden. Maar ze waren letterlijk supercute en super lief, dat maakte ze zo leuk .
Blessed schreef:
Ik vind haar echt super. Ze ziet er echt zo lief uit, dat is nu dus ook nog eens bevestigd.
Ja man ze is echt zo vet schattig. Als ik er nu aan terug denk begin ik weer helemaal te glunderen. En ik vind haar uitbundigheid en enthousiasme zooo geweldig. Was ze stiekem aan het kijken hoe het publiek keek en begon ze ineens onverwachts te schreeuwen en al dat soort dingen. Het was gewoon zo energiekvol, wel jammer dat het publiek wat doods was
Ja man ze is echt zo vet schattig. Als ik er nu aan terug denk begin ik weer helemaal te glunderen. En ik vind haar uitbundigheid en enthousiasme zooo geweldig. Was ze stiekem aan het kijken hoe het publiek keek en begon ze ineens onverwachts te schreeuwen en al dat soort dingen. Het was gewoon zo energiekvol, wel jammer dat het publiek wat doods was
Haha, dat laatste ken ik. En dat suckt echt zwaar
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.