• Ja dat vraag ik me af.. xD

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Ik dacht van wel. Maar ik ben niet zo into Madonna.

I am an idiot, I move.

Ja, maar ze is wat zwarter omdat Madonna destijds met een afro Amerikaan ging. Haar vader is dus een neger.

i hate everyone

Ja. (krul)

Hope goes lost but never dies.

Ja, dat kun je toch ook heel goed aan der gezicht zien? Of ligt dat aan mij?(krul) Ik vind trouwens dat ze er veel te volwassen uitziet voor haar leeftijd, ergens vind ik dat een beetje eng :X

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    Ja, dat kun je toch ook heel goed aan der gezicht zien? Of ligt dat aan mij?(krul) Ik vind trouwens dat ze er veel te volwassen uitziet voor haar leeftijd, ergens vind ik dat een beetje eng :X

Madonna is oud en rimpelig, Lourdes niet. Dat zie ik niet echt aan haar gezicht. Lourdes heeft een rot persoonlijkheid. Volgens Joepie, haha.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

@Tunstatll, naja als je foto's van die twee naast elkaar ziet haha. Van de niet verrimpelde madonna bedoel ik dan :Y).

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    @Tunstatll, naja als je foto's van die twee naast elkaar ziet haha. Van de niet verrimpelde madonna bedoel ik dan :Y).

Oh ik snap wat je bedoelt, zoals deze

Tunstall schreef:
    (...)

Oh ik snap wat je bedoelt, zoals deze
    Hmm, kweenie. Heb fotos van de twee gezien waar ze echt als 2 druppels water op elkaar lijken en hier zie ik niet zo veel gelijkenis eigenlijk. -kijkt nog eens beter-

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hmm, kweenie. Heb fotos van de twee gezien waar ze echt als 2 druppels water op elkaar lijken en hier zie ik niet zo veel gelijkenis eigenlijk. -kijkt nog eens beter-

Die lach is eng, gast. Van allebei.

Hahaha echt he. :'DDD

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    Hahaha echt he. :'DDD

Raken we niet offtopic?

Magnolia schreef:
    Ja, maar ze is wat zwarter omdat Madonna destijds met een afro Amerikaan ging. Haar vader is dus een neger.

Ugh, ik heb een hekel aan het woord neger ;x Ik ben donker en het komt over -op mij- als een scheldwoord ;x

Ik wil niet teveel zeggen, maar ze kan ook onder de zonnebank hebben gelegen? (nerd)

you're my favourite part of the day ~

Ik dacht dat Madonna illegaal kinderen adopteerde?

*insert philosophical cringe expression here*

OHMYMESSI schreef:
    Ja. (krul)

All this dampness is damp.

Ja. En ze heeft verschrikkelijke wenkbrauwen. :')
    Weetje dat de kinderen van Madonna ook geen tv mogen kijken en heel streng opgevoed worden?

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell