• Ik heb het over die kinderen bij de C1000 die om Dungans bedelen. oke als je 8 of 10 ofzo ben dan heb ik oke dat kan wel. maar iemand die ik ken hij is 12 en die staat daar ook altijd bij. En dan heb ik zo van zoek een leven.
    Maar goed. Ik en mijn zus liepen vandaag de C1000 uit en opeens vragen ze met 10 kinderen tergelijker tijd.: 'Heeft u Dungans?'
    Ik en mijn zus kijken elkaar aan en we schieten in de lach. Sorry hoor maar ik vidn het nog zwerverig


    "Ignite, my love. Ignite."

    haha nog nooit van dungans gehoord
    maar bij de albert heijn heb je dat ook
    bij de voetbalplaatjes enzoo...
    komen re egt 10 kindere naar je toe rennen xD


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Met die GooGoos ofzo nog. Ik en een vriendin komen de C1000 uit, ze vragen om de GooGoos met 45855415 kinderen, wij zeggen nee, krijgen we meteen 'bitch' terug.
    wajo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Met die GooGoos ofzo nog. Ik en een vriendin komen de C1000 uit, ze vragen om de GooGoos met 45855415 kinderen, wij zeggen nee, krijgen we meteen 'bitch' terug.
    wajo.


    mijn zus en een vriendin hebben een keer met een gogo voor die kinderen hun neus staan zwaaien en zeggen:'wij hebben lekker een gogo.'
    Vragen al die kinderen:'Mag ik die?'
    Zegt die vriendin van mijn zus zo:'Nee die is voor mijn zusje.' xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    ja, dat had ik ook bij de c1000 bij ons!
    komt er zo'n kindje aan, mag ik alsjeblieft een dungan. dat vond ik toch best schattig!
    maar ik snap nog steeds niet waarom kinderen die dingen willen hebben!


    Even a white rose has a black shadow.

    Discover schreef:
    ja, dat had ik ook bij de c1000 bij ons!
    komt er zo'n kindje aan, mag ik alsjeblieft een dungan. dat vond ik toch best schattig!
    maar ik snap nog steeds niet waarom kinderen die dingen willen hebben!


    Ik ook niet. Het is een schijfje plastic!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zelfs al zou ik ze hebben, dan zou ik ze niet geven (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik voel me aangesproken, want ik ben een zwerver. Mijn scoutinggroep heet De Zwervers (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    Ik voel me aangesproken, want ik ben een zwerver. Mijn scoutinggroep heet De Zwervers (cat)


    ah. maar dit zijn andere zwervers


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat heb ik altijd bij de Albert Heijn! Maar meestal geef ik ze niet want ik wil het meestal zelf houden(cat)

    Elphaba schreef:
    Zelfs al zou ik ze hebben, dan zou ik ze niet geven (cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dat is zo vervelend he. Ik kan al die kinderen dan echt wel doodschieten.