• toen Juul Chase op haar nieuwe school aankwam, had ze niemand. Ze werd meteen vuil aangekeken door de populaire cheerleaders en de football spelers vonden het leuk om haar te pesten. Ze voelt zich vanaf het begin af aan niet geaccepteerd, totdat ze haar kluisjesbuurvrouw ontmoet. Rachel, ze verteld haar over de Glee-club waar ze bij zit. Juul raakt overtuigd en ze gaat mee, daar komt ze een jongen tegen. De jongen die het leuk vond om haar te pesten, die haar zich echt rot heeft laten voelen. De meiden en jongens worden opgesplitst, ze moeten zelf een musicaltje maken en Meneer Schue ervan overtuigen dat hun het liedje voor hun volgende optreden mogen kiezen. Is dit de kans voor revenge? Maar waarom raadt Rachel het af om met hem te flirten, terwijl ze er heilig van overtuigd is dat ze dat niet doet.
    Liefde, haat, competitie, concurrentie, flirten, Glee?


    ik vind die uitleg best wel lame


    gezocht
    meisjes van Glee club
    Boyzonelover Emirates Genisis
    jongens van Glee club
    Penniman Archer
    populaire meisjes op school
    het zusje van Juul

    invullen
    rol:
    volledige naam:
    leeftijd:
    uiterlijk: -beschrijving en foto-
    karakter: -uitgebreid-
    crush:
    hobby's:
    beste vak op school:
    extra:

    and there you go (krul)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 18:20 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik dan 2 rollen invullen, vriendje en vriendinnetje van elkaar ;3


    SLOAN.

    Joaah :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als je er niet komt, wil ik nog wel een rol invullen (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vul maar in _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat voor rol heb je 't liefst ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Je verhaal is gwn goed


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Archer schreef:
    Wat voor rol heb je 't liefst ?


    populair of helemaal niet populair :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: populaire meid
    volledige naam: Katy Swan
    leeftijd: 17
    uiterlijk: katy heeft zwart haar groene ogen en heeft nooit puisten enzo ze is heel mooi en haar figuur is slank en ze draagt altijd veel make up Katy -beschrijving en foto-
    karakter: katy is een Bitch tegen iedereen die ze niet mag,maar ze is heel erg lief tegen de jongens en haar vriendinnen, zelf haalt ze ook goede cijfers maar ze is ook echt iemand die aan een kant bitchy is maar aan de nadere kant ook weer niet -uitgebreid-
    crush: Mr Shue (ze heeft een crush op ene leeraar)
    hobby's: Cheerleaden,Dansen en flirten
    beste vak op school: Beste vak is Spaans maar ze doet alsof ze niks kan om meer aandacht vn Mr Shue te krijgen
    extra: Katy heeft een broertje dat op sterven ligt en daardoor is ze de laatste tijd zo afwezig.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Rol: Populair meisje
    Volledige naam: Alison Parker
    Leeftijd: 16
    Karakter: Alison is iemand die zegt wat ze denkt, ze heeft een sterk karakter en pikt geen gezeik van mensen over haar of haar vriendinnen. De laatste tijd zit ze nogal met zichzelf in de knoop en doet ze chagerijnig tegen iedereen. Ze negeert de mensen van Glee meestal, ze pest ze niet omdat ze haar nog nooit wat hebben gedaan. Ze zijn niet echt de energie waard om te beledigen als ze niets gedaan hebben. Ali is slim, maar school boeid haar niet zo, haar cijfers zijn gemiddeld. Alison is een sportief persoon, ze loopt elke dag hard en doet omdat het van haar verwacht word aan cheerleaden. Ze is gek op schrijven, ze schrijft van alles, songteksten, gedichten, verhalen maakt niet uit wat het is het is altijd goed. Jongens hebben haar nog nooit zoveel gedaan, ze weet het nog zeker maar ze denkt dat ze op meisjes valt.
    Uiterlijk: Ze heeft lang blond haar en haar ogen zijn licht groen van kleur. Haar huid heeft altijd een zomerse bruine tint. Alison's gezicht valt vooral op omdat het er nog erg kinderlijk uitziet, het laat haar er onschuldiger uitzien dan ze eigenlijk is. Ze word vaak ook jonger ingeschat, iets waar ze echt niet tegen kan. Ali is 1.75 en heeft een slank postuur. Haar kledingstijl is vrij gewoon, meestal draagt ze gewoon een spijkerbroek met een leuk shirtje of blouse en ballerina's. Het is vrij meisjesachtig, naar school heeft ze meestal haar chearleader pak aan.
    Crush: She likes Quinn.
    Hobby's: Rondhangen met vriendinnen, schrijven, films, muziek, bowlen.
    Beste vak op school: Literatuur
    Extra: Alison haar boer zit in het leger en is vaak weg van huis, wanneer hij weg is, is Alison altijd boos op iedereen en het enige wat haar dan beter kan voelen is schrijven of Quinn.

    weet niet of je hem wil hoor, moet je maar kijken of hij bij je verhaal past.


    Love is overrated

    sevani schreef:
    (...)

    Ja dat bedacht ik me ookal, maar ik noem Noah gewoon Puck dat vind ik sowieso leuker :3


    D: NOHH. Ik heb daar helemaal niet op gelet.
    Dan noem je hem maar Noël of Miles ofzo, geen Puck ik wil geen Puck aaaaargh D:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 11:44 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''