Omg ik vind dit zón awesome idee dat ik een rol wil
rol: Vriendin van Mallory en Tara ;d
volledige naam: Caithlin Paige Johnson.
leeftijd: even oud als Mallory en Tara (A')
uiterlijk -beschrijving en foto-: Lang bruin -van nature krullend- haar, bruine ogen, goed figuur,klein (ong 1.70) Niet heeel zwaar.
Caithlin krullend haar
Caithlin stijl haar.
karakter -uitgebreid-: Caithlin is een heel hyper en aardig meisje. Ze is ook slim, grappig en héél koppig. Als je ruzie met haar of 1 van haar vriendinnen hebt is ze een echte bitch. Haar passies zijn zwerkbal (jager) en zingen (ookal is het heel vals), en ze heeft altijd een dreuzelapparaat bij zich -iPod- waardoor sommige mensen denken dat ze een beetje raar is. Ze vind het ook moeilijk om mensen te vertrouwen, dus als je haar vertrouwen beschaamt krijg je dat heel moeilijk terug.Ze is droog, en sommige opmerkingen floepen er gewoon uit bij haar, waardoor leraren haar soms brutaal vinden. Haar meest slechte kant is dus dat ze met ruzies een bitch is, en degenen waarmee ze -of haar vriendinnen- ruzie heeft probeert te kwetsen, want haar vriendinnen zijn alles voor haar. Ook een slechte eigenschap is dat ze alleen sorry zegt als ze weet dat ze fout zit, maar je moet wel heel wat doen om met alleen haar ruzie te krijgen. Als ze chagerijnig is kun je beter maar gewoon doen of je het met haar eens bent, want dan moet en zal het gaan zoals zij dat wil. Ze leest ook veel, is heel gezellig, en haar lievelingsvak is bezweringen.
afdeling: Ravenklauw.
huisdier: Schaap,oke dat vind ik stom, de uil heet nu Artemis
crush -hoeft niet-: Hmm, ik vind sirius übercool, maar dat kan niet ;[, dus dan niemand xd
extra: Ze is een pureblood, haar ouders zijn heel rijk en allebei schouwers. Omdat haar ouders het zo druk hebben met hun werk is ze een beetje verwaarloosd, maar daarom heeft ze wel de snelste bezemsteel die te krijgen is.
[ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 17:04 ]