• ODD = Oppositioneel-opstandige gedragsstoornis


    1.heeft vaak driftbuien Ja
    2.spreekt vaak volwassenen tegen Ja, vb ouders
    3.weigert vaak aan verzoeken of regels van volwassenen te voldoen Ja
    4.irriteert vaak met opzet andere mensen Soms
    5.legt de schuld van fouten en ongepast gedrag vaak bij anderen Ja
    6.is vaak lichtgeraakt of snel geïrriteerd door anderen Ja
    7.is vaak kwaad of verongelijkt Ja
    8.is vaak haatdragend of wraakzuchtig Zeker weten


    Niet iets ergs volgens mij.. Maar moet ik nu naar een psycholoog of naar de psychiater? Of het gewoon laten rusten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Eigenlijk kan het me geen bal schelen. Ik ben wie ik ben. Maar toch wil ik het vragen zodat ik zeker weet dat het de puberteit is:

    1; Gooien jullie altijd met meubels wanneer jullie boos en kwaad zijn?
    2; Schelden jullie je ouders altijd uit terwijl je het niet doorhebt?
    3; Wil jij al een wraakplan plannen nadat iemand zonder te vragen je potlood gebruikt heeft?
    4; Blijf je te peinzen over degene die je iets heeft aangedaan, twee dagen lang?
    5;


    Wauw, dat lijkt op mijn zus, dat eerste dan.


    SLOAN.

    heftig

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 16:00 ]


    J'ai une fleur rebelle

    Als je ziektes op gaat zoeken op internet en jezelf met symptomen vergelijkt, nou, dan heb je meteen een stuk of 50 ziektes. Al weleens een échte dokter bezocht?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Eigenlijk kan het me geen bal schelen. Ik ben wie ik ben. Maar toch wil ik het vragen zodat ik zeker weet dat het de puberteit is:

    1; Gooien jullie altijd met meubels wanneer jullie boos en kwaad zijn?
    Niet met meubels, wel met hetgeen dat ik op dat moment in mijn hand heb. (cat)
    2; Schelden jullie je ouders altijd uit terwijl je het niet doorhebt?
    Nee -> Dat vind ik respectloos tegenover mijn ouders.
    3; Wil jij al een wraakplan plannen nadat iemand zonder te vragen je potlood gebruikt heeft?
    Ik kan daar wel boos om worden, maar geen wraak plannen.
    4; Blijf je te peinzen over degene die je iets heeft aangedaan, twee dagen lang?
    ja
    5;


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tunstall schreef:
    (...)

    Eigenlijk kan het me geen bal schelen. Ik ben wie ik ben. Maar toch wil ik het vragen zodat ik zeker weet dat het de puberteit is:

    1; Gooien jullie altijd met meubels wanneer jullie boos en kwaad zijn?
    2; Schelden jullie je ouders altijd uit terwijl je het niet doorhebt?
    3; Wil jij al een wraakplan plannen nadat iemand zonder te vragen je potlood gebruikt heeft?
    4; Blijf je te peinzen over degene die je iets heeft aangedaan, twee dagen lang?
    5;

    Lol, dan heb ik het dus ook. 8D
    Ach, leer jezelf het gewoon onder controle te houden.
    Heb ik ook gedaan. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Heatherfield schreef:
    Dat heb ik ook allemaal, maar dat betekent nog niet meteen dat je het ook echt daadwerkelijk hebt hoor :3

    Hobbelpaard schreef:
    Als je ziektes op gaat zoeken op internet en jezelf met symptomen vergelijkt, nou, dan heb je meteen een stuk of 50 ziektes. Al weleens een échte dokter bezocht?


    Nope, en dat vraag ik me af of ik dat moet doen of niet, snappie?


    J'ai une fleur rebelle

    Tunstall schreef:
    (...)

    Eigenlijk kan het me geen bal schelen. Ik ben wie ik ben. Maar toch wil ik het vragen zodat ik zeker weet dat het de puberteit is:

    1; Gooien jullie altijd met meubels wanneer jullie boos en kwaad zijn?
    teld papier en kleren ook :'D
    2; Schelden jullie je ouders altijd uit terwijl je het niet doorhebt?
    nee mar ik ben soms wel erg tegen spreken -bij stemmings wisselingen xD-
    3; Wil jij al een wraakplan plannen nadat iemand zonder te vragen je potlood gebruikt heeft? wel als het waardevol is-maar een potlood is nie waarde vol-
    4; Blijf je te peinzen over degene die je iets heeft aangedaan, twee dagen lang?ja :'D
    5;

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 17:13 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk dat je gewoon een puber bent,als je het zeker wilt weten kan je het aan je huisarts vragen,die kan je doorsturen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall