• Hoi iedereen,
    als je wil dat ik je verhaal lees plaats hem dan hier.

    Mijn verhaal: My vampire friend

    Het gaat over twee vriendinnen later 3 en dan word er één vampier en dan veranderd de vriendschap.


    Dobby is a Free elf!

    nou ja ik heb er twee, en losse verhalen. ehm, de twee echte verhalen gaan over twilight. ze heten emma en woke up with the volturi. ik heb geen flauw idee hoe ik links neer moet zetten dus die zijn er niet


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    Don't stop believing in de music. [GLEE]

    Als je wilt weten waar het over gaat, dan moet je klikken (nerd)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:48 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    An Impossible Love

    Twilight Storie'tje ^^ (baby) Lees alsjeblief (flower)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 12:46 ]


    You make my life perfect ! <3

    even heaven is hell without you

    Dit gaat over Draco Malfoy.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    MyFirstLove


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    I want you to scratch, bite, choke, scream.

    1 ding- seks. Haha :'D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    The war of Quizlet.
    Je vind hem op mijn profiel xD

    ben te lui om de link te gaan zoeken


    "Ignite, my love. Ignite."

    She works for the weekend - Ft. Justin Bieber

    Her dad kicked her, throw things at her. She know it must stop. She know it isn't normal.She decides to run away,Sge can work in a hotel. In the weekend she can party! great! But after a night out, she sees a stalker with a knife who's threatening someone. That shé were mistreated and wounded is one thing but other people wouldn't go trough the same as her.She wil help the boy , but wil they both make it? Does someone getting hurt?

    Klik ;D


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    The road, to myself {Hogwarts}

    Enora Riddle, als schuilnaam heet ze Helena Lone. Niemand zal ooit mogen weten dat zij de dochter is van Voldemort. Behalve Dumbledore, hij weet dit al sinds hij haar opving op Hogwarts. Hij heeft beloofd om dit aan niemand te vertellen. Omdat Enora dat wil, maar ook omdat Enora gevaar loopt.

    Voldemort is al jaren lang opzoek naar zijn dochter. Toen Enora geboren werd heeft Voldemort haar moeder vermoord. Voldemort wou hetzelfde met Enora doen, maar Dumbledore was op het juiste moment op de juiste plek. Hij wou een bezoek brengen aan de moeder van Enora, om haar te feliciteren met haar kind. Dumbledore heeft Enora toen gered. En meegenomen.

    Iedereen kent dit verhaal wel in de toverwereld. Maar wat niemand weet is dat Dumbledore, Enora zelf gehouden heeft. Dumbledore heeft zonder dat ook maar iemand het wist Enora zelf opgevoed. Enora weet weinig over haar verleden want Dumbledore vertelt hier liever niet over. Nu is Enora 15 en wil ze dolgraag naar Hogwarts. Dat wou ze al veel eerder alleen mocht het niet van Dumbledore. Nu hebben ze een deal gesloten. Enora mag naar Hogwarts, als ze niemand verteld wie ze echt is.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Kellsey Hall is verslaafd aan alles wat slecht is. Drugs, drank, sigaretten, noem maar op. Ze zit al 2 jaar in dit wereldje, en samen met haar vriendinnen denkt ze er nog niet aan om er snel mee te stoppen. Tot ze op een dag een jongen leert kennen, genaamd Tom. Eerst moet ze niet veel van hem, maar wat als Tom haar probeert te overhalen met een raar plan om Kellsey terug in het gewone leven te sleuren? Een verhaal vol met onverwachte wendingen, raadsels met hun onthullingen, sex, drugs & drank, en misschien wel een snuifje romantiek.

    Tom Kaulitz story, klik hier voor het verhaal.

    Er staan nog geen hoofdstukken online, omdat ik nog eerst wacht op een cover en nog een paar rollen 8D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~