• Haii ik heb een vraagje...
    Ik vroeg me iets af... Ik heb gisteren mijn laatste pil genomen van deze maand en ik moet nu echt wel een stopweek nemen, want ik neem hem al 2 maanden aan een stuk door duss... Maar nu was er dus een discussie tussen mij en mijn bff, zij zegt dat als ik nu onveilig seks hebt met mijn vriend dat ik dan NIET zwanger kan worden, ik heb juist schrik van wel... Want moet je normaal niet ja laatste pil je eisprong krijgen ofzoiets?? Kunnen jullie me even helpen?? Ik weet dus echt niet wie van ons 2 gelijk heeft en ik zou dat wel graag weten xP

    Xx(K)

    Ps: voor die mensen die wat zeggen over soa's,, noch ik, noch mijn vriend heeft en soa (we zijn beiden gestest) dus daarvoor is het niet nodig een condoom te gebruiken...

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 1:03 ]

    Erised schreef:
    Je kan niet zwanger worden, omdat je in je stopweek ook geen eisprong krijgt. Maar ik (en dat ben ik) neem altijd het zekere voor het onzekere en gebruik alsnog een condoom (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gunner schreef:
    (...)
    zowiezo 2 maand slikken is ongezond heb ik gehoort (in verband met je hormonen en whatever) :Y)
    maar ik zou indd bijsluiter lezen

    Dat is niet waar, want de pil is er ook voor dat je hem bijvoorbeeld door kunt slikken als je op vakantie bent, waardoor je geen gezeik hebt met tampons als je wilt zwemmen (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, want de pil is er ook voor dat je hem bijvoorbeeld door kunt slikken als je op vakantie bent, waardoor je geen gezeik hebt met tampons als je wilt zwemmen (cat)

    Dat dacht ik dus ook al x'D
    want ik heb 'm vaak 4 maanden doorgeslikt en ik ben nog zo gezond als een kip. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    in de bijsluiter staat dat je tijdens de stopweek ook onveilig seks kan hebben
    dus je vriendin heeft gelijk:]


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Als je je pil goed slikt kun je niet zwanger worden,ook niet in je stop week(behalve als hij niet werkt natuurlijk,bv als je medicatie gebruik).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Diaphanous schreef:
    (...)

    jep das het beste denk ik. en een condoom helpt tegen ongewenste ziektes (soa's) dus wel gwn een condoom gebruiken


    maar dan had ze al een soa moeten hebben
    want ik neem aan dat ze niet met jan en alle man naar bed gaat


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    De pil is altijd veilig, ook in je stopweek. En juist in je stopweek ben je hartstikke onvruchtbaar, omdat je tijdens je ongesteldheid het verst weg zit van je eisprong.


    Life is hard and then we die

    Als je de pil gebruikt, ben je voor 90% veiliggesteld tegen zwangerschap.
    Met andere woorden, always use a condom c:

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, want de pil is er ook voor dat je hem bijvoorbeeld door kunt slikken als je op vakantie bent, waardoor je geen gezeik hebt met tampons als je wilt zwemmen (cat)


    ja zeg dat meteen ik moet de pil 3 maanden slikken van de huisarts(cat).-nee ik heb geen seks gehad--het is voor iets anders google het maar-
    -en ik ben pas 13-

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 17:54 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oke, ik heb hieer dus geen verstand van.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    huh...
    geen idee maar ik zou geen risico nemen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Volgens mij ben je gewoon beschermd in je stop week. (Stond in mijn ANW-boek)(Dus eigenlijk volgens dat boek)..


    Je moet worden wie je bent.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, want de pil is er ook voor dat je hem bijvoorbeeld door kunt slikken als je op vakantie bent, waardoor je geen gezeik hebt met tampons als je wilt zwemmen (cat)

    Das toch een ander soort pil? Ik had ook zo'n pil gehad, maar zonder anticonceptie (ze zijn overigens wel met anticonceptie te krijgen) but I'm not sure anymore :/


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    De pil is altijd veilig, ook in je stopweek. En juist in je stopweek ben je hartstikke onvruchtbaar, omdat je tijdens je ongesteldheid het verst weg zit van je eisprong.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 20:43 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik heb ook wel eens onveilige seks gehad met mijn vriend als ik die avond de laatste pil heb genomen. En ik ben nog steeds niet zwanger, volgens mij zit wat wel goed.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.