• Ik zit met nog een probleeem..
    In groep 8 sneed ik mezelf, want ik voelde me eenzaam. Nu begint dat een beetje terug te komen. Ik ben bang dat ik me in de toekomst weer ga snijden! Dat wil ik niet

    En ik vind op school een jongen super schattig. Hij heet Carlos en is Chinees, maar hij kent me niet. Ik ken zijn naam door een vriendin van mij die hem een keer heeft gesproken. Maar ik vind mijn ex ook nog leuk, wat te doen?
    xxx sofiee

    Ik kan hier een heel lulverhaal neerzetten aan hoe het mij afging, dat ga ik niet doen. Ik zeg alleen maar, zoek hulp voordat het zich verder ontwikkeld en tot ergere dingen gaat lijden.

    Ik weet natuurlijk niet veel van dat soort dingen af, maar ik raad je aan te práten. Heel veel te práten. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    als je niet wilt snijden moet je het niet doen
    je moet het eigenlijk sowieso niet doen mja
    je moet erover praten met iemand.. hoeft niet over dat snijden als je dat niet wilt maar wel over hoe je je voelt enzo en dan kan diegene je erbij helpen..
    dat heb ik ook gedaan het helpt echt


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Sofietje3 schreef:
    Ik zit met nog een probleeem..
    In groep 8 sneed ik mezelf, want ik voelde me eenzaam. Nu begint dat een beetje terug te komen. Ik ben bang dat ik me in de toekomst weer ga snijden! Dat wil ik niet

    En ik vind op school een jongen super schattig. Hij heet Carlos en is Chinees, maar hij kent me niet. Ik ken zijn naam door een vriendin van mij die hem een keer heeft gesproken. Maar ik vind mijn ex ook nog leuk, wat te doen?

    Ik huil echt heel vaak bijv. als ik aan mijn vader denk die is overleden toen ik 3 was. of als ik aan groep 8 terugdenk, in groep 8 heeft mijn bff mij laten staan en is ze met een heel dom meisje meegelopen en nu is ze een echt Sl*t geworden. ik krijg dan tranen in mijn ogen als ik eraan terugdenk en soms ghaa ik keihard huilen. Maar ook om kleine dingetjes huilk ik, in groep 5 maakte mijn juf een bij dood en toen moest ik huilen, ik vond het echt heeeel erg zielig
    xxx sofiee

    dan moet je ipv aan die dingen denken denken aan de goede en leuke dingen
    en je moet goede en leuke nieuwe herrineringen maken


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Okeeii , mijn leuksteherrinering = het feestje van mijn vriendin van dit jaar. We hadden gelachen en gezongen en gegeten. XD en ook met de barbies gespeeld whaahaaa XD Dat wass echt vet lachen

    IK VOEL ME AL VEEL BETTER

    bedankt!!

    xxx Sofiee

    en als je nou veel leuke dingen doet
    echt alleen waar jij je goed bij voelt enzo
    kan je veel vaker aan meer dingen terug denken


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..