• ... met mooi Emo eronder.
    Weet je ook weer eens wat ze over jou denk in de klas. Stom ***mens.

    Iemand enig idee hoe ik hem eraf krijg?

    Ben wel een beetje pissig nu, want datzelfde mens heeft mijn vriendin er ook opgezet met 'wat een dikke moef' eronder...

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 20:38 ]


    Let the Night embrace you

    Geef die link is?

    Ik zou eerst naar je mentor gaan en als die er niks aan doet politie, want zoals iedereen hier al zegt is het strafbaar om foto's van iemand te nemen en op internet te zetten zonder toestemming.


    Never wait for perfection, just make it.

    Mentor, Politie, stuur een berichtje naar facebook. Meer kun je niet doen.

    Oh my god, wat is dat voor een zielig kind. Laat haar gewoon levenloos verder doen, en zet er een flinke reactie onder. 'Wat een prachtige foto.' ofzo. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Solita schreef:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1184597895#!/photo.php?pid=31783858&id=1184597895&ref=fbx_album

    Ik hoop dat jullie 'm kunnen zien dan.
    Als je verder bladert zie je nog een meisje op de bank zitten en op een andere foto datzelfde meisje staan. Dat is mijn vriendin en die foto's gaan er ook beter af... :l


    Ik kan hem niet zien. Maar wat stom van haar.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gadver wat een ontzettend zielig mens. Laat ze toch, ze heeft er geen plezier meer aan als jij gewoon niet reageert. Negeren is altijd de beste oplossing, want als jij laat zien dat je er om geeft geniet ze er enkel van. Zo iemand komt later nergens, ooit zal ze al haar vrienden eens verliezen. Geloof me.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Voor te beginnen kan je al je tag verwijderen,
    en dan kan je gewoon vragen aan diegene die hem er op heeft gezet of hij hem er terug wilt afhalen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    en dat noemt zich een vriendin van jou?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pak d'r terug? 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Da's nu pas een rotstreek, maar maak toch voor de zekerheid een print screen en ik zou het haar toch betaald zetten. So what ze is populair?
    Dat ze het in haar gat steekt!


    Everyone's a hypocrite, even I am.