• Zoals jullie misschien in het andere topic gelezen hadden heb ik maandag een jaar verkering. Zaterdags hadden we een verjaardag enzo. Maar nu zei die dus dat ie bij die verjaardag met allemaal vrienden van m wilde blijven slapen en dat ik dus t hele weekend niet kon komen. Nja ik vind het leuk voor hem enzo dat hij dan weer met z'n vrienden is, maar ja we wonen niet echt heel dicht bij elkaar dus ik kan niet zomaar even naar hem toe, en niemand is er aankomend weekend om mee af te spreken. En dat is kut. En we kunnen dus ook niet iets doen'vieren'' omdat we een jaar hebben.
    En nu voel ik me kinderachtig.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 14:50 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ..
    Ik vind het raar van hem dat hij zijn vrienden verkiest boven het vieren van jullie 1-jarige relatie ;x
    Dus je stelt je niet aan, helemaal niet. -cyberhug-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    ..
    Ik vind het raar van hem dat hij zijn vrienden verkiest boven het vieren van jullie 1-jarige relatie ;x
    Dus je stelt je niet aan, helemaal niet. -cyberhug-

    Ik wilde eigenlijk precies hetzelfde zeggen. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    dus hij kiest zijn vrienden boven jou en jullie 1-jarige relatie, terwijl hij je nieteens supervaak ziet?
    dat is best wel raar eigenlijk.

    en ik heb bijna 1 maand, haahha, naja bijna, nog 12 dagen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ach, dat is ook helemaal niet leuk! Ik zou hem opbellen en hem het eerlijk vertellen en misschien kun je het dan volgende week vieren.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ach, dat is ook helemaal niet leuk! Ik zou hem opbellen en hem het eerlijk vertellen en misschien kun je het dan volgende week vieren.

    Ja, ik ga maandag avond wel even naar hem toe. Maar ik be pas om 5 uur klaar met school, en voordat ik dan met de trein daar ben, zijn we al een uur verder.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Courtesan schreef:
    ..
    Ik vind het raar van hem dat hij zijn vrienden verkiest boven het vieren van jullie 1-jarige relatie ;x
    Dus je stelt je niet aan, helemaal niet. -cyberhug-


    Hope goes lost but never dies.

    Je stelt je niet aan. Dat is gewoon superkut en ik begrijp je helemaal ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Och dat vind ik sneu :( .
    Lullig hoor. Je hoeft je helemaal niet kinderachtig te voelen, daar is geen reden toe. HIJ moet eventjes nadenken.


    ars moriendi

    Daar hoef je je echt niet kinderachtig over te voelen!

    Het is gewoon debiel dat hij dan liever bij zijn vrienden is hoor!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vind het niet raar dat je vriend met zijn vrienden iets leuks wil doen.
    Zou ik een vriend gehad hebben en stel we hadden een 'jubileum' en hij zou wat leuks met zijn vrienden willen doen of ik, dan vind ik dat prima.

    He dit is mijn mening he.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Coyote schreef:
    Ik vind het niet raar dat je vriend met zijn vrienden iets leuks wil doen.
    Zou ik een vriend gehad hebben en stel we hadden een 'jubileum' en hij zou wat leuks met zijn vrienden willen doen of ik, dan vind ik dat prima.

    He dit is mijn mening he.

    Dat zeg je nu. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Coyote schreef:
    Ik vind het niet raar dat je vriend met zijn vrienden iets leuks wil doen.
    Zou ik een vriend gehad hebben en stel we hadden een 'jubileum' en hij zou wat leuks met zijn vrienden willen doen of ik, dan vind ik dat prima.

    He dit is mijn mening he.

    Ik snap ook dat ie bij zijn vrienden wil zijn, en ik maak er verder ook geen probleem van bij hem, maar echt heel leuk is het niet, en ik ga er niet tegen hem over zeuren dus vandaar dat ik het hier even neer zet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Courtesan schreef:
    ..
    Ik vind het raar van hem dat hij zijn vrienden verkiest boven het vieren van jullie 1-jarige relatie ;x
    Dus je stelt je niet aan, helemaal niet. -cyberhug-

    Toch ben ik het met Courtesan eens ^^