• ik las net dat de Jonas Brothers bij 'Madame Tussaud's' in Washington hun eigen wassen beeld gekregen hebben O_o'

nu vroeg ik mij dus af : heeft Tokio Hotel ook ergens een wassen beeld staan o_O?

Bill krijgt zijn eigen wassen beeld ^^

~

Ik weet het niet, maar ze verdienen het echt wel ^^

I may not always be perfect, but I'll always try.

Bill krijgt een wassebeeld in London xD

IKKE WIL NAAR LONDON EN HEM 'BETASTEN' xD

you are no greatest love but disappointment in my life

Bill krijgt een wassenbeeld in Madame Tussauds in Londen. [/zie andere topic(s)]

-

Ik dacht tog da er een beeld vn Bill of Tom of Gustav of Georg bestaa, alleen weetk ni waar, ma tkna zijn daar znnj! ^^

007

Bill krijgt een wassebeeld in London xD

IKKE WIL NAAR LONDON EN HEM 'BETASTEN' xD

wedden dat dat beeld nog binnen de maand al misvormd en half gesmolten gaat zijn door al de fans die het massaal gaan betasten.. >.< straks moeten ze zo laserstralen in Bill's ogen steken om fans op afstand te houden(duivel)

*doet raar*

Bill krijgt er eentje volgens mij

Alleen Bill dacht ik , dat hadden ze gevraagd ofzo maar nog niet lang denk ik.

The soul needs autumn.

Alleen Bill dacht ik , dat hadden ze gevraagd ofzo maar nog niet lang denk ik.

The soul needs autumn.

ja van bill word er binnekort 1 gemaakt maar ik weet niet waar die komt te staan
    ik vond het wel raar dat ze er aleen 1 van bill gaan make ik hoop dat er van de andere jongens ook 1 komt
    (H)

Bill heeft in Engeland een beeld. Maar Tom enz. (nog) niet..

T O K I O H O T E L < 3

Of ze moeten hem nog maken ofzo..

T O K I O H O T E L < 3

OMG wij gaan met school naar London in de 2e, hopelijk gaan we ook naar dat geval waar een beeld van Bill is. I hope sow:)

T O K I O H O T E L < 3

Bill geloof ik wel wnt soals dolphin123 al zei :
    Daar sijn foto's van ;)

Crack a bottle

bill volgens mij wel. daar zijn foto's van.

Jaaa, dat is waar. Hij krijgt er een.

Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.