• Als dit allang bekend was, sla me dan!

    Ik klik op die sterren van niveau bij mezelf, dan staat er dus niveau van Turn en dan al die vakjes netjes groen gekleurd. (braaf)
    MAAR
    Scroll ik naar onder staat er bij jouw niveau het laatste vakje met 50 dagen lid niet groen gekleurd, terwijl ik toch al 250 dagen lid ben.

    Weird not?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 19:49 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is bij mij ook.

    Heeeel weird.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Foutje van de zaak. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Foutje van de zaak. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Nee, ze kijken echt naar de dagen dat je online bent! Dus zodra jij online komt, gaat er een tellertje lopen. Ben je zo'n 2 uur per dag online (bijvoorbeeld) duurt het 12 dagen voor je één dag lid bent. Want dan heb je 24 uur, snap je?


    everything, in time

    Deprisnail schreef:
    Nee, ze kijken echt naar de dagen dat je online bent! Dus zodra jij online komt, gaat er een tellertje lopen. Ben je zo'n 2 uur per dag online (bijvoorbeeld) duurt het 12 dagen voor je één dag lid bent. Want dan heb je 24 uur, snap je?

    Ooooooohw, hahaha.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bij mij is dat wel. x]
    Dus het zal wel per 24h tellen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Deprisnail schreef:
    Nee, ze kijken echt naar de dagen dat je online bent! Dus zodra jij online komt, gaat er een tellertje lopen. Ben je zo'n 2 uur per dag online (bijvoorbeeld) duurt het 12 dagen voor je één dag lid bent. Want dan heb je 24 uur, snap je?


    Er staat 2x van dagen online, en dan is die ene wel groen, en die ander niet.
    Dus dat is niet echt logisch.

    Bij mij is er iig één groen, en de andere die in mijn ogen precies hetzelfde aangeeft niet.
    Maar ik heb echt geen idee waarom.
    Misschien gewoon een foutje of ik ben blind of dom. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Scandal schreef:
    Bij mij is dat wel. x]
    Dus het zal wel per 24h tellen.

    Iedereen weet dat natuurlijk weer, behalve ik. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je moet minstens 5 quizzen hebben ontworpen om 5 sterren te hebben en ik ben dat al van toen ik er nog maar twee had, haha :Y)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 17:24 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    xD Bij mij staat het wel goed ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij 'jouw niveau' staat het als enige fout (tenminste, dat is bij mij zo). Bij 'jouw statistieken' klopt het wel.

    En het is wel gewoon dagen, niet je aantal uren online gedeeld door 24 ;)

    ik zal het even uitleggen

    het tellertje loopt wel vanaf de eerste dag dat je lid ben er staat niets voor niets 'dagen lid'
    bij niveau van -je eigen naam- staat het wel goed maar bij 'jouw niveau' gaat hij weer opnieuw als je een nieuwe username neemt maar dat maakt voor het aantal sterretjes op je profiel niets uit


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb mijn naam nog niet veranderd en bij mij staat het bij 'jouw niveau' ook verkeerd. Het maakt inderdaad verder niet uit, want bij 'username's niveau' staat het wel goed, en bij statistieken ook.