• 28 December geeft Destine en soort 'afscheidsconcert' van het jaar 2010, in de Melkweg.
    Een vriendin van me vroeg ooit of ik mee wou, en dat leek me wel leuk, alleen ik wou liever nog even het voorprogramma afwachten totdat ik zeker weten mijn kaartje zou kopen.
    Zij wou sowieso gaan, en haar vriend zou met haar mee gaan, dus zij hadden alvast 2 kaartjes gekocht.
    Nou, guess wat, het is uit tussen die twee -komt ook niet meer goed, lang verhaal- dus ze heeft een kaartje over, en vroeg of ik die wilde hebben. Dus ik vroeg hoeveel geld ze ervoor wou hebben, zegt ze: 'Ah nee, gratis joh, mijn moeder is toch al vergeten dat ik dat nog terug moet betalen. Ik wil niet dat je me er 15 euro voor geeft, want dat zou ik genaaid vinden.'
    Dus nou kan ik 'gratis' naar Destine, haha _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is wel supergaaf!

    Wel jammer voor je vriendin dat het uit is. (Behalve als ze het zelf graag wou...)

    Mijn moeder vergeet ook altijd dat ik nog moet terugbetalen(ze krijgt echt nog iets van 80 euro) XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Leuk voor jou natuurlijk (: Maar het klinkt alsof het echt je eigenbelang is omdat je doordat het uit is erheen kan.. Is toch juist zielig voor je vriendin, of ben ik nou weer dom.. Nou ja, dat vind ik dan. Maar verder leuk voor jou hoor (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zhaley schreef:
    Leuk voor jou natuurlijk (: Maar het klinkt alsof het echt je eigenbelang is omdat je doordat het uit is erheen kan.. Is toch juist zielig voor je vriendin, of ben ik nou weer dom.. Nou ja, dat vind ik dan. Maar verder leuk voor jou hoor (:

    Ik heb nergens gezegd dat ik het niet zielig vind voor haar? o__o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is gaaf!

    Ik kom op de gastenlijst van het voorprogramma van Sum 41, dus krijg ik daar een gratis kaartje voor (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Dat is gaaf!

    Ik kom op de gastenlijst van het voorprogramma van Sum 41, dus krijg ik daar een gratis kaartje voor (krul)

    Hoe doe je dat? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Hoe doe je dat? :Y)

    De nicht van een vriendin van me werkt bij de platenmaatschappij van het voorprogramma en zij moet de gastenlijst opstellen. Dus mag ze onze namen erbij schrijven :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    De nicht van een vriendin van me werkt bij de platenmaatschappij van het voorprogramma en zij moet de gastenlijst opstellen. Dus mag ze onze namen erbij schrijven :9~

    -jaloers-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Good for you. Ik zou ook blij zijn moest het uitgaan tussen een vriendin van mij en haar vriend. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Oh nice (krul)


    -

    JoJudicious schreef:
    Good for you. Ik zou ook blij zijn moest het uitgaan tussen een vriendin van mij en haar vriend. (:

    Moet ik dit nou sarcastisch opvatten of heb je gewoon een vriendin met een vriend die je niet aardig vind?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Moet ik dit nou sarcastisch opvatten of heb je gewoon een vriendin met een vriend die je niet aardig vind?
    Jo kennende zal het denk ik sarcasme zijn...


    Life is hard and then we die

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Moet ik dit nou sarcastisch opvatten of heb je gewoon een vriendin met een vriend die je niet aardig vind?

    Sarcasm is my second name, baby. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Sarcasm is my second name, baby. ;D

    Dan vind ik dat jij totaal geen recht van spreken hebt, omdat jij geen flauw idee hebt hoe erg ik haar heb getroost (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Dan vind ik dat jij totaal geen recht van spreken hebt, omdat jij geen flauw idee hebt hoe erg ik haar heb getroost (:

    Dan vindt jij dat toch. Nederland is nu eenmaal een land met een vrije meningsuiting. ;D En dat hoef ik trouwens ook niet te weten. En daarnaast spreek ik niet, maar typ ik. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Ik heb nergens gezegd dat ik het niet zielig vind voor haar? o__o


    Ik zei ook niet dat je dat niet zielig vond of wat (krul). Het klinkt gewoon alsof je het leuk vind dat het uit is omdat je DAARDOOR nu naar Destine kan...


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny