• We hebben allemaal wel eens een dag wanneer het echt gewoon kút gaat.
    Is dit zo'n dag voor je of heb je vandaag iets vervelends meegemaakt? Gooi het eruit!(krul)

    Ik zag net toen ik wegging van school mijn crush zijn vriendin zoenen. Nu voel ik me al anderhalfuur verschrikkelijk omdat ik dat voor één seconde zag. Meeeeeeen. ><
    What about you guys?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn ex-vriend danst het uur voor mij op de dansschool en daarom zal ik hem het komende jaar elke zaterdag tegenkomen. En mijn ex-vriend was niet leuk. Echt niet.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Deze, haha!

    Jaaaaaa. Maar hij heeft een vriendin, en die is ook een vriendin van mij, dus het is nogal kut.:Y)
    Terwijl hij wel heel lief is enzo, en me gister opeens 4 x-jes stuurde aan het eind van allerlei smsjes, in plaats van 3. En hij flirt heel erg en zo. ;(
    Haha, sorry ik verveel.:Y)

    Dat is gemeen :8 Betover hem met 'n drankje


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    (...)
    Dat is gemeen :8 Betover hem met 'n drankje

    Ja hè!
    Dat is wel een goed idee.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Strobelight schreef:
    (...)
    Waarom mag je niet stoppen dan ? =O
    Ik ken mensen -vandeandereklas- en die zitten HEEL de tijd over paarden te praten. o.o
    En die ene heeft nog een paardekop ook haha, ironisch niet ?:d


    Omdat ik het al 10 jaar doe, en ik wil stoppen vanwege school. En dan zeiken ze dat ik moet ontspannen, maar door paardrijden stress ik hem alleen maar meer. En me vader het leuk vindt om zich ermee te bemoeien.

    Haha, zo ben ik niet hoor. Ik praat er echt nooit over, zelfs niet op de manege.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sorry ik meng me in jullie gesprek, jongens houden gewoon geen rekening met andere mensen. Dat is mijn idee over jongens. Jongens die een vriendin hebben maar je toch smsjes sturen met wat ze wel niet allemaal met je willen doen. Dat soort dingen. -.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Sorry ik meng me in jullie gesprek, jongens houden gewoon geen rekening met andere mensen. Dat is mijn idee over jongens. Jongens die een vriendin hebben maar je toch smsjes sturen met wat ze wel niet allemaal met je willen doen. Dat soort dingen. -.-

    Is dat met jou gebeurt...?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Is dat met jou gebeurt...?

    En vervolgens zeggen hoe leuk hij het heeft gehad met zijn vriendin dat weekend. Leuk joh. En dat is niet nu gebeurd maar gewoon, als ik jou verhaal zo lees, ik snap wel hoe je je voelt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Net weer eens gezeik met mijn moeder gehad over niks.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben boos, omdat ik nu al twee maanden op me BB wacht en ik mag nog 6 weken gaan wachten.


    Never wait for perfection, just make it.

    Vandaag is mijn dag nog chill, ik heb geen school. (nerd)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Me bus had vertraging dus nou mag ik de les niet in en moet ik een half uur wachten. Kutzooi


    we all deserve to die

    ha,,ik had gisteren een relatie dag. Laten ze mij daar ineens zonder licht in een grot achter(cat)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 9:23 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'