• Wij moesten vandaag een 5-minuten test maken. De test hadt 20 vragen.
    De eerste vraag was:
    Lees eerst alle vragen goed door. Maar ik dacht: Ik moet alle vragen goed lezen en dan gelijk beantwoorden. Dus ik al die vragen zitten beatnwoorden maar ik vond de vragen nogal vreemd want sommige vragen waren: tik 3 keer met je pen op tafel of ga zitten en dan weer opstaan.

    Nou dus ik bij vraag 18 en toen was de tijd om. Dus alle blaadjes waren opgehaald ging de lerares het met ons bespreken.
    Vroeg de lerares zo:'Wie heeft alle vragen helemaal in gevuld?'
    Drie kindjes steken hun vinger op.

    'Nou vertel maar Birgit. Hoe heb jij ze allemaal ingevuld gekregen?' En de lerares wijst naar zo'n meisje bij mij in klas.
    'Nou er stond: lees eerst alle vragen goed door en dat heb ik gedaan. Kom ik bij vraag twintig aan en daar stond: Als je vraag 1 goed heb gedaan doe dan alleen opdracht twee en wacht tot de tijd voor bij is. En vraag 2 was: Schrijf je naam links boven op.'

    Toen dacht ik zo van: Heb ik daar nou 5 minunten lang domme vragen voor moeten beantwoorden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol, laat wel weer zien hoe simpel en belangrijk begrijpend lezen is.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    jah,,da's wel verspilling van je tijd natuurlijk.
    Maar oké,als je dat gewoon negeert...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahahahaha, best wel geniaal XD


    Life is hard and then we die

    Oh my Gawd. Genius :9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Pinup schreef:
    Lol, laat wel weer zien hoe simpel en belangrijk begrijpend lezen is.

    Inderdaad :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha zoiets vertelde een vriendin van mij ook. Ik vind het wel grappig eigenlijk. Dan zie je maar weer hoeveel mensen daadwerkelijk luisteren als er wordt gezegd dat je éérst alle vragen moet lezen voordat je ze beantwoordt.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahahaha, best wel geniaal XD


    effort never betrays you

    Had ik vorig jaar ook. Stonden echt domme dingen op, zoals tik 3x met je pen op tafel enzo :')


    -

    Die dingen zijn zo oud als de eerste opdracht dat is lees de vragen dan sws.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat hebben wij ook moeten doen. :'D
    Ik heb me ook laten vangen. :3


    Let the Night embrace you

    WHAHA omg xd best wel geniaal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is echt debiel. Ik weet niet waarom, maar ik zou daar echt superchagrijnig van worden (ookal kan ik best tegen een geintje).
    Alsof ik tijd heb om alle vragen goed door te lezen als ik 20 vragen in 5 minuten moet maken. XS

    Nahja, gelukkig doen ze dat bij ons op school niet.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    inderdada best wle geniaal XD


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    Die hebben wij ook gehad in de brugklas =P

    .. en ik voelde me ook dom. (A)


    ars moriendi

    waha, geniaaal !


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget