• Tips anybody? Want ik heb zo'n lieve vriend die echt romantische dingen doet (autoportier openhouden, mijn jas bij mij aan doen, me warm houden...) dus ik wil ook wel wat terug doen. Alleen heb ik geen idee wat voor romantische dingen je bij een jongen kan doen. Jullie? :S


    Stop existing and start living.

    Haha, leuke vraag. x) ik stuur hem sowieso altijd lieve smsjes, maar dat is niet echt romantisch.. oja, ik heb ooit een cd gemaakt met liedjes waar wij herinneringen bij hadden, was ie heel blij mee! Weetje, nu je het zo zegt.. het zijn inderdaad meestal de jongens die romantisch doen.
    <3333


    It's time to be happy again.

    Ja klopt. Het is ook heerlijk hoor, maar dan voel ik me wel een beetje schuldig omdat ik gewoon niet weet wat ik terug kan doen x)


    Stop existing and start living.

    Haha, hier nog een. Mijn vriendje is ook altijd zo lief voor me, terwijl ik soms best boos kan worden en heel bitchy doen. Dan voel ik me altijd zo schuldig dat hij wéér mijn drankjes betaalt of in de pauze snel naar huis fietst om voor mij een vest te halen omdat ik het koud heb. Gosh, dit klinkt wel heel erg van: 'ik ben de baas'. Is niet zo hoor. x)


    It's time to be happy again.

    Wat lief zeg! Ik had echt een smeltmoment toen ik met mijn vriend in de auto zat. We moesten iets van een uur terug rijden naar huis dus ik begon een beetje half ik slaap te vallen. We reden op een provinciale weg en hij ging opeens bij zo'n pechplek de auto tot stilstaan zetten. Ik had echt zo iets van: Dude, wat ga je doen? En toen deed hij zijn jas uit om die vervolgens op mijn benen te leggen zodat ik het niet koud had. Ik kon wel janken omdat ik dat zó lief vond. x)


    Stop existing and start living.

    kook voor hem. :Y)


    'Word'.

    Goede! Heb ik al eens gedaan voor hem, hihi. Een tosti waar hij bij was, een ovenpasta (maar die was al klaar toen hij kwam) en koekjes. x)


    Stop existing and start living.

    Blubber schreef:
    Goede! Heb ik al eens gedaan voor hem, hihi. Een tosti waar hij bij was, een ovenpasta (maar die was al klaar toen hij kwam) en koekjes. x)


    jaaaaa. maak koekjes in de vorm van een hartje met jullie initialen erop, of cakejes die je dan gaat versieren :Y)


    'Word'.

    Goed idee. De liefde van de man gaat door de maag. :9~


    Stop existing and start living.

    Blubber schreef:
    Goed idee. De liefde van de man gaat door de maag. :9~


    Daarom juist (krul)


    'Word'.

    Zouden mannen het leuk vinden als je echt huishoudelijk gaat doen enzo? XD


    Stop existing and start living.

    huishoudelijk.?


    'Word'.

    Dat je een huisvrouwtje gaat spelen; koken, bed opmaken. Haha klinkt heel stom maar ik vroeg het me opeens af. x)


    Stop existing and start living.

    koken wel, denk ik.

    Geen idee of ze met het bed opmaken zullen zitten x)


    'Word'.

    Hmmm tja geen idee haha :'D Mijn vriend is van ons 2 ook het meest romantische denk ik.. Maar ik stuur hem vaak gewoon een smsje waar instaat dat ik van hem hou of hem mis (: Vind ie heel leuk maar jij zal dat denk ik vast al wel doen :'D


    -

    Ja klopt, hoewel mijn beltegoed nu op is, haha. ):


    Stop existing and start living.