• Ehh, oké dan. Mijn MSN blokt zomaar mensen in mijn lijst? Ik zag net op MSN dat Annick ineens geblokkeerd stond, terwijl ik dat nooit gedaan heb. - Echt waar Annick (cat) -

    Wie heeft ook een MSN met een eigen wil? Weird..


    "I shut my eyes in order to see.'

    had ik laatst ook bij iemand die ik toegevoegd had
    egt raar

    Stripe schreef:
    (...)
    Nick, praat nooit meer zo. Alsjeblieft? Dank u wel. <3
    Enne.. Dat klopt. Haar msn is gevoelig voor haar emoties, dus die regelt alles automatisch voor d'r. :9~
    Hoe praat ik dan liesje? =3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hoe praat ik dan liesje? =3

    Irritant en niet als jou, lol. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ben je soms gemeen tegen MSN geweest en is dit een soort van wraakactie? :X


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Ben je soms gemeen tegen MSN geweest en is dit een soort van wraakactie? :X

    Ja, ik dacht "Laat ik MSN eens even lekker voor gek zetten" (6)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    (...)
    Ja, ik dacht "Laat ik MSN eens even lekker voor gek zetten" (6)

    :O Tsja, dan heb je het ook wel een klein beetje uitgelokt :O
    Staat er niet op internet ergens waar je dat kan oplossen? Want ik heb ook gehoord dat meer mensen er last van hebben =/


    ars moriendi

    Ik heb het soms bij mensen die mij pas toegevoegd hebben


    None but ourselves can free our minds.

    Hobbelpaard schreef:
    Ja! o_o
    Mijn msn had krull geblokt toen ik haar voor het eerst toevoegde.
    Echt heel vaag.

    Náh! ;o

    Was bij mij ook zo o-O had ik Rose & Ilona.. volgende dag waren ze opeens geblokt o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat heb ik tegenwoordig ook. o.o
    Telkens als iemand me toevoegt komt er ook geen venstertje meer op mijn scherm om te melden dat iemand me wilt toevoegen.
    Het werkt dan alleen als ik die persoon ook toevoeg, snap je het een beetje? (aa) En dan komt die persoon in mijn lijst te staan, maar dan is die ook geblokkeerd. Echt vreemd. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    msn is raar...ik heb dat namelijk niet...tenminste...niet meer dat ik me herrinneren kan...het enigste wat ik thuis had was een sletterig internet...het dringde zich aan me op...alle vensters gingen naar de achtergrond...=='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat had ik ook! Ik voegde iemand in me lijst toe en er stond gelijk een streep doo zijn plaatje o.O dus ik dacht ik doe rechtermuis knop en dan blokering opheffen kon dat niet moest ik hem eerst blokken terwijl er al een streep doorstond.. Maarja had ik maar gedaan en toen opgeheven maar wtf?? Dat gebeurd bij mij dus ook.. Das vaag


    My heart is yours and so am I

    Ik kan niet meer zien of Sheislove online is of niet.
    En we kunnen niet meer tegne elkaar praten terwijl ze toch in mijn lijst zou moeten staan.


    Food.

    Mijn MSN voegt mensen toe zonder mijn toestemming, al hoewel ik heb er wel een paar nieuwe vrienden aan over gehouden :Y)

    Oplossing: Blokkeer haar, ookal staat er dat je haar al geblokt hébt & hef het erna op. > Overkomt mij ook. -a-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO