• Me ouders hebben weer eens ruzie:s

    Is zoo irritant
    Jullie ook weleens last van?


    Ivar Oosterloo.

    Nee, niet meer sinds ze gescheiden zijn.


    Life is hard and then we die

    Ze hebben nog maar één keer ruzie gehad, staat in mijn geheugen geschrift, maar dat was 4/5 jaar geleden?


    wth.

    Ja ondanks dat ze al 6 jaar gescheiden zijn hebben ze alsnog vaak ruzie -.- echt ik haat dat.

    Echt balen voor je!
    Mijn ouders hebben bijna nooit ruzie, gelukkig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oh ja, meer dan genoeg. Het beste dat je kan doen is het negeren, of je er niet mee moeien, want dan worden ze boos op jou. Ga naar je kamer en ga daar iets doen :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja, ik vind ruzie met ouders echt vreselijk...

    Dan voel ik me schuldig over de ruzie of ik wil juist dat ze een eind oprotten.. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ze maken wel vaak ruzie.
    Maar over van die belachelijke zaken, dingen zoals wie welk taartje mag eten.
    Ik hoop echt dat het allemaal weer goed komt voor jou.(flower)


    effort never betrays you

    CarmineG schreef:
    Oh ja, meer dan genoeg. Het beste dat je kan doen is het negeren, of je er niet mee moeien, want dan worden ze boos op jou. Ga naar je kamer en ga daar iets doen :]


    None but ourselves can free our minds.

    CarmineG schreef:
    Oh ja, meer dan genoeg. Het beste dat je kan doen is het negeren, of je er niet mee moeien, want dan worden ze boos op jou. Ga naar je kamer en ga daar iets doen :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    mijn ouders zeggen dat ze nooit ruzie hebben, maar ze kunnen uren op elkaar lopen mopperen -___-''


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Nee, ik ken mijn vader niet eens lol.

    Mijn ouders maken alleen ruzie om het feit dat ze allebei 'te weinig in het huishouden doen'
    > Jullie zijn me allemaal niet dankbaar voor wat ik hier doe!
    > Maar ik zorg hier voor de kost, maar je doet net alsof ik níets doe!
    > Als ik thuis kom met míjn werk, dan kan ik meteen beginnen met stofzuigen, op te ruimen, strijken,.. Noem maar op! Jullie zouden beter een greintje respect tonen.
    > Maar schat, ik wéét het. Maar zouden wij dan moeten gaan strijken?
    > Misschien wel,ja!
    > Dan zul je me het eerst moeten leren!

    >>.. Saaie ruzies, nutteloos & dom.:Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee, mijn ouders hebben weleens een meningsverschil maar ze zijn gewoon te lief om ruzie te hebben :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Niet meer.


    -

    hmmm, mijn ouders hebben eigenlijks nooit echt ruzie, een meningsverschil maar ruzie..


    Everything is worse without music.