• Ik kom uit het zkh en ben vreselijk misselijk, maar ik kan niet overgeven want mijn keel is naar de klote. Ik kan dus ook niet eten en ben in 2 dagen tijd ongeveer 5 kilo kwijtgeraakt. (FUCK) Ik heb al in geen dagen gedoucht vanwege mijn oog. Ik moet morgen naar maatschappelijk werk. Gisteravond is de politie in huis geweest, want, weetje dat gaat jullie niks aan. Elke keer ben ik helemaal misselijk als ik in de auto moet en ik blijf maar paracetamol slikken om het allemaal nog een beetje dragelijk te maken. Ik heb heel veel geslapen en toch ben ik vreselijk moe. Zo kan ik eigenlijk nog wel door blijven gaan....

    Stiekem verwacht ik nu een beetje steun en/of wijsheid van jullie liebjuz! :'3

    ->Paracetamol voorschrift van de oogheelkunde arts: 4 keer 2 tabletten, om de 6 uur. Daar worden we niet vrolijk van.(cat)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 17:55 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    owh. Ik zit nu ook in shit dus ik weet hoe je je voelt


    "Ignite, my love. Ignite."

    OHMYSETH schreef:
    owh. Ik zit nu ook in shit dus ik weet hoe je je voelt

    Als jij weet hoe ik me nu voel zou dat niet goed zijn. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    dat is spijtig =[
    Sterkte man (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    dat is spijtig =[
    Sterkte man (flower)

    dankje :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb één tip: Slik niet zo veel paracetamol. Ze zeggen dat het geen kwaa kan; dat kan het wel, het is gewoon niet gezond. Daarnaast.. Blijf een paar dagen thuis, rust uit, en als het dan nog niet voorbij is, ga naar de dokter?
    Beterschap
    (flower)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Awh, da's echt kut. (cat)
    Hopelijk gaat het snel over, sterkte!


    wth.

    FACEPLANT schreef:
    Ik heb één tip: Slik niet zo veel paracetamol. Ze zeggen dat het geen kwaa kan; dat kan het wel, het is gewoon niet gezond. Daarnaast.. Blijf een paar dagen thuis, rust uit, en als het dan nog niet voorbij is, ga naar de dokter?
    Beterschap
    (flower)

    Oké, dankjewel voor je wijsheid. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Appreciating schreef:
    Awh, da's echt kut. (cat)
    Hopelijk gaat het snel over, sterkte!

    dankje


    *insert philosophical cringe expression here*

    ben er voor je (flower)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Inderdaad niet te veel paracetamol inslikken want je lichaam geraakt er aan gewend waardoor je dan veel hogere dosissen moet gaan nemen. Plus volgens mij ben je ook moe van de situatie zelf, maar ook van al die paracetamol.

    Veel sterkte alvast!^^

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 17:54 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Inderdaad niet te veel paracetamol inslikken want je lichaam geraakt er aan gewend waardoor je dan veel hogere dosissen moet gaan nemen. Plus volgens mij ben je ook moe van de situatie zelf, maar ook van al die paracetamol.

    Veel sterkte alvast!^^

    Dankjewel!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Idd niet teveel paracetamol nemen, mijn vriendin deed dat eens, en nu werken ze gewoon niet meer...

    Maar wel héél veel sterkte!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik weet niet waar je doorgaat of hoe jij je voelt, maar ik leef met je mee. En inderdaad niet te veel paracetamol slikken.. Zo gezond is dat niet. En, zoals Marshmellow zegt, raakt je lichaam er aan gewend, je moet dan hogere dosissen nemen om hetzelfde pijnstillende effect te geven en voor je het weet kan je niet meer zonder, of werkt het helemaal niet meer.
    Sterkte! (flower)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Warfarer schreef:
    Idd niet teveel paracetamol nemen, mijn vriendin deed dat eens, en nu werken ze gewoon niet meer...

    Maar wel héél veel sterkte!

    dankjee


    *insert philosophical cringe expression here*

    Shit, sterkte!(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?