Vind je?
Ik ga normaal gesproken altijd naar concerten die onder de €20 kosten of nét €20. Dus ik vind TH duur, maar ja.. Die betaalt mijn pa gelukkig. :'D
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
Ik weet niet of jullie het weten, Maar Bill en Tom gaan inderdaad een nieuwe Tour maken.
Maar.. Daarvoor gaan ze een tijdje in LA wonen.
Hoelang ze daar blijven is nog onbekend, maar ik hoop dat ze weer snel terug naar Duitsland gaan :x
Over de reebok-tour kwam binnenkort meer informatie. Maar volgens mij gaat die nog eind dit jaar ofwel begin volgend jaar door. Ik denk dat ze zich daarna eerst zullen bezig houden met het werken aan een nieuw album en ik denk dat daarna pas een nieuwe tour zal komen. Dus waarschijnlijk zal het nog even duren vooraleer ze terug zijn in Nederland. Maar als je vraagt aan je ouders of ze je naar België willen brengen kan je ze misschien eerder zien. Aangezien Brussel, volgens mij, wel op het lijstje stond bij de reebok-tour.
secretangel schreef:
Over de reebok-tour kwam binnenkort meer informatie. Maar volgens mij gaat die nog eind dit jaar ofwel begin volgend jaar door. Ik denk dat ze zich daarna eerst zullen bezig houden met het werken aan een nieuw album en ik denk dat daarna pas een nieuwe tour zal komen. Dus waarschijnlijk zal het nog even duren vooraleer ze terug zijn in Nederland. Maar als je vraagt aan je ouders of ze je naar België willen brengen kan je ze misschien eerder zien. Aangezien Brussel, volgens mij, wel op het lijstje stond bij de reebok-tour.
Over de reekbok-tour ging oorspronkelijk op 30 september meer info gegeven worden --' Niet dus.
Leute, als jullie met die reebok tour de 'tour' bedoelen die bij die wedstrijd hoorde, van Tom met zijn tourbus, backstage blablabla filmpje. Er zijn al 2 winnaars bekend, en die moesten naar Tokio reizen en mochten daar een dag met Tom mee. Dus het is zo goed als zeker dat die hele tour er niet komt.
Er gaan wel geruchten rond,, dat ze september 2011 (dit jaar dus) met een nieuw album uitkomen ,, en ze willen in November dan met hun nieuwe album op wereldtour
ook willen ze een nieuwe sound uitproberen,,
maar ik weet niet of het waar is,, en als het zo is,, dan zal dat album +wereldtour wel weer uitgesteld worden