• Dat gevoel dat je soms hebt van. 'Ik voel me gewoon geen kind meer.' Oke ja ik weet dat het niet bepaald goed is op mijn leeftijd om dat te denk maar soms heb ik dat gevoel van: 'Ben ik nou nog wel kind?' Dan ben ik weer bang dat ik een deel van mijn jeugd verlies.
    Vaak omdat ik andwoord wil op slechts één vraag. Maar dan denk ik weer: 'Ben ik nou geen kind meer omdat ik daar zo over na denk, of omdat ik me soms net n filosoof kan gedragen?' En dan zet ik alles van me af maar dat helpt niet. Die vraag blijft door mijn hoofd spoken.

    Hebben jullie dat ook wel eens?

    Nee, want ik wil juist geen kind meer zijn. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    Nee, want ik wil juist geen kind meer zijn. (krul)

    Stiekem denk ik dat ik ook geen kind meer wil zijn op mn 15e want dat is dan nét de leeftijd waarom je zonder ouders nog geen piersing mag XP

    Honestly? Ik voel mij soms juist nog een kind. (zip)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe en kan wat ik niet laten kan..
    [A]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ehm, nee ik denk daar niet echt over na nee, ik doe gewoon waar ik me goed bij voel. kind zijnde of geen kind zijnde. aha(krul)


    Everything is worse without music.

    heb ik ook! ik voel me eigenlijk niet echt meer een kind(baby)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nope(krul)


    My heart is yours and so am I

    Soms, dan denk ik van: "Waarom gedraag ik mij al jaren volwassener dan mijn leeftijdsgenoten?".
    Maar soms heb ik ook nog mijn kinderlijke momenten x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ben 16 en ik heb zelfs mijn kinderlijke momenten [a'] [wat wl je dan met zusje van 4 en 6 en broertje van 4 maand XD en een neefje van 2]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja. Vooral de afgelopen periode.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik voel me altijd nog een kind. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Soms voel ik me juist wel een kind, en soms juist niet.
    Ik vind het wel goed zo.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    We schommelen tussen de leeftijd van een kind zijn en net niet meer. Ik ben nooit van plan om 'geen kind' meer te zijn want op sommige momenten is dat alles wat je nodig hebt. Je moet weten wat kan en niet kan en wat de grenzen zijn, maar zolang ik kinds blijf in mijn hoofd zal ik ouder worden niet erg vinden. Als er ooit een dag komt dat ik stokoud ben en ook stokoud ben in mijn hoofd zal ik niet gelukkig meer zijn. Mensen maken zich veel te veel zorgen over het leven, daarin moet je het 'kind zijn' gedeelte bijhouden. Het leven is niet om zo serieus te nemen, en dat is want een kind weet. Dus ik ben een kind, en ik zal het nooit erg vinden. (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Iedereen kan filosoferen, daarom ben je niet meteen volwassen :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    dat dat heb ik ook.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent