• Jaaa, ik ga over 2 weken naar Ierland met school
    Alleen het zuigt, dat we daar mensen moeten interviewen (cat)
    Ik moet nog 4 vragen (liefst geen vragen waar maar 1 antwoord op is)
    Anybody help me? (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Iets over Bloody Sunday? 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vraag of ze je Iers willen leren :')
    Zoek wat op over de Ierse geschiedenis, of vraag hen wat ze over een bepaald onderwerp in de wereld vinden


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    In Ierland heersen er geloof ik hele zware spanningen tussen twee groepen(kan nu even niet op komen welke), mijn lerares Engels heeft daar veel over verteld, en dat dat heel heftig kan zijn.
    Misschien moet je daar wat over vragen, of mensen zich veilig voelen, of dat ze een hekel hebben aan anderen ofzuw...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    In Ierland heersen er geloof ik hele zware spanningen tussen twee groepen(kan nu even niet op komen welke), mijn lerares Engels heeft daar veel over verteld, en dat dat heel heftig kan zijn.
    Misschien moet je daar wat over vragen, of mensen zich veilig voelen, of dat ze een hekel hebben aan anderen ofzuw...


    dat was vroeger (maar mss is er nu nog een soort van rivaliteit), en dat was een soort van oorlog tussen protestanten en katholieken, denk ik;

    BTW, dat is waarschijnlijk een nogal gevoelig onderwerp, mss moet je voor iets algemener kiezen ofzo :X

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 21:56 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ow ow!
    saint patricks day!!!
    dat iustoch iers?


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    Waarom zijn sommige Ieren zo trots op hoeveel alcohol ze drinken?

    Dat vroeg m'n moeder zicht laatst af :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Do you like the band named Dropkick Murphys? 8D (Ierse volk muziek)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ze zijn af ^^
    Dankje allemaal
    (flower)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.