• Om het eens onder de aandacht te brengen. Weet je, dit staat bij manga/anime omdat mijn story vooral leuk ik voor de manga/anime fans, met een manga in mijn hoofd schrijf ik heel mijn verhaal. Het speelt zich ook af in Japan.
    Het gaat over de zoon van de duivel die besluit zich te mengen onder de mensen. Maar hij heeft meerdere behoeftes dan de mens, en komt daardoor ook aardig in de problemen!
    Shisoku no Akuma
    (Zoon van de duivel)
    Edit: Ik zie dat mensen het lezen na het zien van dit bericht, willen jullie je mening ff hier dumpen?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 18:28 ]

    Edit: Ik zie dat mensen het lezen na het zien van dit bericht, willen jullie je mening ff hier dumpen?

    Mijn eerste indruk is dat je karakter op Damian van mijn Dance with the Devil lijkt, maar ik zal hem eens doorlezen. Lijkt me wel interessant.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    Mijn eerste indruk is dat je karakter op Damian van mijn Dance with the Devil lijkt, maar ik zal hem eens doorlezen. Lijkt me wel interessant.

    Dat zoon van de duivel is wel geinspireert door Damien ja. Maar hij si totaal anders. Zijn verlangens komen van Shouji uit Nana, vandaar heet ie ook Shouji XP