we hadden gisteren een smurfe disco (voor de brugklassers en ik ben een brug klasser).het was echt de ergste disco uit mijn hele leven!!!!!
er waren 2 jongens die elke keer als hulpeloze puppy's achter me aan lopen. dus ook bij de disco. de 2 jongens heten damon en joni. jooni deed hartje hartje met MIJ en damon. en er is gewoon een ding waar ik nie tegen kan dat hartje hartje gedoe (dat komt omdat ik vroege gepest werdt.) dus ik ging het de hele tijd achterna rennen (was niet slim) ik was echt heel kwaad. daarna was het ff lekker feesten. maar toen werd ik opeens heel moe , verdrietig en kl*ten. ik ben naar de wc gegaan en toen kwammen meiden uit mijn oude klas binnen toen ben ik weg gegaan.
ik heb me vader gebeld of hij me eerder kom ophalen . dus ik 3 kwartier staan wachten en toen me vader er eindelijk was....was het feestje al af gelopen.
echt alles wat ik gister heb gedaan blijft maar in mijn hooft zitten.
het gaat nie weg. en als ik terug denk. (dat ik dus de hele tijd doen zinder dat ik het wil) krijg ik allen maar meer spijt.
zouden andere kinderen uit mijn klas denken dat ik verliefd ben op damon en joni......... ik hoop het NIET wat ze zijn irri!!!!
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor