• Mensen die van die foto's in hun Fotoboek plaatsen als 'Omfg, wat ben ik toch lelijk, niet kijken'..

    Ja ik heb dit bericht aangepast omdat bijna niemand het snapt en ik niet zo over mijn woorden kwam

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 13:11 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Laat die mensen toch lekker. Als zij daar nu zo blij van worden..

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 12:35 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Misschien doen ze dat omdat ze complimentjes willen krijgen. > Dan voelen ze zich beter in hun vel ofzo, als mensen iets goed over hun vertellen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    .

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 12:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jij klinkt wel heel erg gemeen, mogen lelijke mensen geen foto's van zichzelf posten? Dat is wel heel sneu.
    Het zou anders zijn als de titel van de foto "OMG mijn haar is zo lelijk, dus niet naar kijken" was.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 12:37 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Boredom schreef:
    Misschien doen ze dat omdat ze complimentjes willen krijgen. > Dan voelen ze zich beter in hun vel ofzo, als mensen iets goed over hun vertellen.


    Some people make the world special just by being in it

    RINGDINGDONG schreef:
    Jij klinkt wel heel erg gemeen, mogen lelijke mensen geen foto's van zichzelf posten? Dat is wel heel sneu.
    Het zou anders zijn als de titel van de foto "OMG mijn haar is zo lelijk, dus niet naar kijken" was.



    Sorry als ik gemeen overkom, maar dan vind ik die titels best wel raar..
    En ik heb niets gezegd over lelijke mensen, ik heb het over mensen die zichzelf erg lelijk vinden en eigenlijk heel mooi zijn en dat soms zelf weten en daarmee zielig proberen te doen. Dát is pas sneu.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)


    Sorry als ik gemeen overkom, maar dan vind ik die titels best wel raar..
    En ik heb niets gezegd over lelijke mensen, ik heb het over mensen die zichzelf erg lelijk vinden en eigenlijk heel mooi zijn en dat soms zelf weten en daarmee zielig proberen te doen. Dát is pas sneu.
    Dat zei je niet in de bovenste post, dus logisch dat ik anders denk over de post.
    als ze van hun zelf weten dat ze lelijk zijn
    Dat klinkt niet echt aardig


    Today will be Girl's Day party with you~

    Boredom schreef:
    Misschien doen ze dat omdat ze complimentjes willen krijgen. > Dan voelen ze zich beter in hun vel ofzo, als mensen iets goed over hun vertellen.


    All this dampness is damp.

    misschien willen ze stiekem horen dat het niet zo is en zoeken ze zekerheid?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Dat zei je niet in de bovenste post, dus logisch dat ik anders denk over de post.
    als ze van hun zelf weten dat ze lelijk zijn
    Dat klinkt niet echt aardig


    Oh sorry. Ik had geen andere woorden om het uit te drukken. Ik zeg niet dat ik zelf Aphrodite ben ofzo, zelf ben ik ook niet de mooiste de zelve. Maar als jij me gemeen vind of onaardig vind, ga je gang. Er zijn mensen die je niet mogen, en mensen die je wel mogen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja ik erger me best wel aan die titels van 'Omfg mijn kop is echt zo slecht' ofzo. Maak dan geen foto's of ga Photoshoppen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ja ik erger me best wel aan die titels van 'Omfg mijn kop is echt zo slecht' ofzo. Maak dan geen foto's of ga Photoshoppen.

    Precies wat ik dacht :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ivan schreef:
    Ja ik erger me best wel aan die titels van 'Omfg mijn kop is echt zo slecht' ofzo. Maak dan geen foto's of ga Photoshoppen.


    Kijk, dat bedoel ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wat is eigenlijk je probleem daarmee?
    Ik vind me zelf ook niet bepaald mooi, maar ik heb wel foto's van mezelf in mijn fotoboek. Om de mening van anderen aan te horen. Dat doet me namelijk goed (:

    Luigi schreef:
    Wat is eigenlijk je probleem daarmee?
    Ik vind me zelf ook niet bepaald mooi, maar ik heb wel foto's van mezelf in mijn fotoboek. Om de mening van anderen aan te horen. Dat doet me namelijk goed (:


    Ik heb geen problemen, hoor. Maar dat je eigenlijk zo'n titel van 'Euh ik ben echt zo lelijk' vind ik best wel raar..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.