• Weet je, er zijn heel veel mensen die wel iets willen voorkomen, promoten of er tegen strijden. Bijvoorbeeld: WNF, Vrouwenhandel, Because I'm a Girl En dat soort dingen.
    Stiekem is dit ook een beetje omdat ik die kut reacties bij youtube liedjes, clipjes die iets of iemand steunen zat ben. Kennen jullie dat:

    Pietje      Ja voor kanker word weer zo'n klote liedje gemaakt maar wat doen ze voor de mensen in india? Stelletje hufters!

    Btw dit is een bestaande reactie alleen heb de naam verwisseld

    Nou wil ik n youtube filmpje maken voor iets waar normaal geen hond naar omkijkt! Waar zouden jullie voor willen strijden? -Je mag meerdere ideeen posten, dat zorg ik later wel voor n poll enzo-
    1 2 of 3 worden er uitgekozen ik heb toch niks te doen. Ehm problemen die alleen in NL/BE zijn, worden niet geplaatst want het zou leuk zijn als andere landen ook mee helpen enzo.

    Voor mensen die niet helenmaal snappen watik bedoel:
    Verwaarloosde honden in dierenasiel.
    Ff n snel voorbeeld. Ga nou niet roepen van: 'Wtf? Wat moet dit nou helpen?' Want dat doet het wel. Het klinkt raar maar er zijn zat mensen die er dan bewust van worden. -Zie reacties voorbeeld filmpje-

    Btw dingen als 'Anorexia meisjes moed inroepen' zou ook een heel mooi idee kunnen zijn voor n filmpje. Mensen die daar aan lijden hebben daar weldegelijk steun aan, vele beseffen dan dat mensen mee leven.

    Xx

    PS Ik weet het het klinkt vaag maar heb ff niet meer de spirit -of zo iets- om dingen goed uit te kunnen leggen. En uitleg-block XP