• Dat is niet zo goed, toch? (cat)

    Ik ben verkouden als de pest, en volgens mij is er van al dat hoesten en snotteren iets stuk gegaan ofzo, haha. Ik stikte er net bijna in, maar oke.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Even serieus, dit moet je niet zo makkelijk opvatten, bloed hoesten is nooit, nooit goed. Ga zo snel mogelijk even langs de dokter of bel hem even!!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik zou morgen maar naar de dokter gaan, dat klinkt niet goed.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Over het algemeen is het nu niet bepaald gezond dat je bloed hoest. Dus ik denk niet echt dat er 'maar' een boedvaatje is gesprongen. Dus zou ik zoals de rest zeggen -Ga naar de dokter-.

    Rickjuh, Elphaba door jullie kleurtje was ik net blij! >.< Ik dacht dat Heather zei dat ze eindelijk naar de dokter ging! -Cryyyyyyyy-

    DarkEstrella schreef:
    Rickjuh, Elphaba door jullie kleurtje was ik net blij! >.< Ik dacht dat Heather zei dat ze eindelijk naar de dokter ging! -Cryyyyyyyy-

    Ik heb haar doen beloven dat ze als het morgen nog is, naar de dokter gaat:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    meschien dat je keel gewoon kapot is door het hoesten, heb ik ook zo vaak, maar blijft het zo zou ik toch even naar meneertje de doker gaan:Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het komt volgens mij vrijveel voor. Maar je kan ook je ribben breken, of toch iets verkeerds hebben.
    Zou toch nog maar even langs de dokter gaan als het niet ophoud.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    SERIEUS, dat is echt niet goed.


    -

    Volgensmij is dat niet eht goed nee, ik zou op Arsenal haar raad af gaan :x


    Joy is not in Things, it is in us.