• Ja, ik ben vet chagrijnig. Normaal zie ik me vriend van vrijdag avond tot zondag avond. Maar nu gaat ie naar een of andere party van een vriend, en zie ik hem dus maar anderhalve dag en dat vind ik niet leuk. Want ik zie hem doordeweeks echt nooit. Alleen het weekend. En dat is vet weinig en kort.

    Dus wil iemand mij een beetje opvrolijken ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat zuigt!
    But, jullie hadden eerst afgesproken? Dan vind ik dat hij dat moet nakomen want jij was eerst. (krul)
    Of laat je vriend het verdelen en dat hij jou een dag ziet en een dag naar die party gaat?
    Dunno. ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Dat zuigt!
    But, jullie hadden eerst afgesproken? Dan vind ik dat hij dat moet nakomen want jij was eerst. (krul)
    Of laat je vriend het verdelen en dat hij jou een dag ziet en een dag naar die party gaat?
    Dunno. ;o

    Nou we zien elkaar gewoon elke week van vrijdag tot zondag.
    Maar hij gaat dus naar die party en dan zie ik m maar heel kort. En daarom ben ik chagrijnig. Niet dat ik het hem niet gun hoor. Ik vind het prima als die wat met ze vrienden doet. Maar ja voor mij is t wat minder


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dan heb jij mooi een dag om wat met jouw vriendinnen te doen. Ik zou zeggen, organiseer een avondje uit of iets. Dan denk je d'r ook niet zo aan dat hij er niet is. En toch genieten, ondanks dat ie er niet is, hè?
    Zoals ze wel zeggen, je weet pas wat je hebt als het weg is. Hij is dan maar een dagje weg, komt wel weer terug, maar toch. Kan ook boost voor je relatie zijn.
    Ben je nu weer wat vrolijker? (flower)


    FML

    Laat hem lekker een keertje met zijn vrienden iets doen.
    Heb jij ook een avondje vrij :'DD


    Hope goes lost but never dies.

    Vriendjes zuigen en liefde zuigt. Bij mij doet liefde het nooit zoals ik het wil haha.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    ik zie mijn vriend alleen maar vrijdag avond en zaterdagnamiddag/avond (:
    denk eraan dat het maar voor een keertje is!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H