• Jaja, mijn school heeft weer wat bedacht hoor. We moeten voor kunstgeschiedenis (CKL) praktische opdrachten doen, maar aangezien ze bij ons op school gierig zijn, en geen zin hebben om dingen te bezoeken hadden ze wat nieuws bedacht; Een fietstocht in groepjes van 3/4.
    Nouja, van tevoren was niemand al enthousiast, want het zou nog eens lang gaan duren ook.
    Vandaag hadden we het dus, en het was echt een complete ramp. We moesten met 30 beelden op de foto, en moesten dus telkens de weg zoeken tussen die beelden. Erg fijn dat er ook haarfijn uitgelegd stond waar je heen moest fietsen -kuch- Vervolgens moest je dan met het beeld op de foto, om er vervolgens later een collage van te maken. Verder hoefde je niks te doen. Geen vragen waar je iets van leert, alleen snel op de foto en dan weer doorfietsen. Nutteloos? Yeah.
    Goed, we waren dus 4 keer verkeerd gefietst omdat het vet slecht uitgelegd stond. En daarna begon het ook nog eens teringhard te regenen. En dan niet regenen, maar een complete stortbui. Dus wij besloten te schuilen onder een boom, en die leraar te bellen, of we nog wel door moesten gaan. Die nam uiteraard niet op.
    Dus wij maar weer doorfietsen, helemaal zeiknat geregend, ijskoud en bevroren. En door die fijne regen werd onze kaart ook nog eens nat, waardoor het al helemaal niet duidelijk meer was waar we heen moesten. Uiteindelijk hebben we de laatste 4 beelden overgeslagen omdat het gewoon te hard regende, en we waren er helemaal klaar mee. En ergens halverwege hadden we er ook één gemist :')
    Toen we eindelijk terugkwamen op school moesten we ons afmelden, en mochten we eindelijk naar huis. Mocht ik nog eens 45 minuten door de regen naar huis fietsen.

    /bedankt school.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh, vreselijk. Ik vind het nog goed van je dat je nog zoveel hebt gedaan in de regen, ik was er waarschijnlijk al lang mee gestopt. _O_