Ik krijg zaterdag een witte BlackBerry, OMG ik ben zoooo happy! Tell me, krijgen jullie binnenkort nog een nieuwe mobiel?
[ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 17:06 ]
*insert philosophical cringe expression here*
Smartiepants schreef: Wat is er zo boeiend opeens aan een Blackberry? Dat je ermee kan pingen of zo? (': Ik ben gelukkig getrouwd met m'n Samsung Jet.
No growth of the heart is ever a waste
Gelukkig geen Storm! Die dingen zuigen! Ik wil een Iphone >_<
You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me
Ik heb twee weken geleden een LG GW300 gehaald :] ik hou niet zo van Blackberry's, omdat ze... tja, ze zijn nogal onorgineel, omdat iedereen ze heeft x:
Destroy what destroys you.
Ik heb al een tijdje een BlackBerry Curve
There are several things that I have been doing wrong.
Ik heb net een nieuwe, en hij doet het nu al amper meer
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Zaitsev schreef: (...) Ja, ik ga nu uiteindelijk ook voor een HTC'tje :'] Ondanks dat die Curve wel heel, heel verleidelijk was.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
BB's vind ik zo irritant :'D Maar ik moet eigenlijk wel een nieuwe want de mijne is stuk, maar ja i'm broke
-
:') ik vroeg me al af wat BB was.. leuk
al gehadxD een samsung star qeurty
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
gisteren een nieuwe samsung star gekregen voor mijn birthday (:
Travel far enough, you'll meet yourself
ik heb al een maandje mijn bb. & it is kinda addicted. haha. welke bb krijg je? ik heb die nieuwste boldd.
[ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 20:07 ]
kill 'em with kindness
ik wil die ook een 8D maar... ik moet nog even wachten voor ik een nieuwe ga kopen en kan kopen, helaas x"D
ilovebiebs schreef: ik heb al een maandje mijn bb. & it is kinda addicted. haha. welke bb krijg je? ik heb die nieuwste boldd.
Ik heb de Samsung Star in het zwart<3