• Sint.

    Trailer zegt al genoeg ;D.

    Prosecco schreef:
    ge-wel-dig. Maar verder dan de trailer kijk ik 'm niet, ben echt een schijterd. x)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Turn schreef:
    Woow die móét ik zien!_O_


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga er misschien heen me tmijn vader.
    Hij lijkt me wel eng maar ook wel cool :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ga er heen met een vriendin als die uitkomt! =D


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Goh, die wil ik eigenlijk echt wel zien.:9~


    effort never betrays you

    Lijkt me btw een vet domme amateurs film.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahahh what the fence, echt een typische nederlandse triller, hahahah.


    Wie du mir, so ich dir.

    haha, al gezien.
    Daar ga ik heen, met wat vriendinnen ^^.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    die wil ik zien xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Hij lijkt me echt super cool, maar het is wel sinterklaas! Heb jij vroeger dan nooit gedacht: "Jeeeej sinterklaas is bijna en we krijgen weer pakjes!" Als zo'n klein kindje er achter komt dan is de lol er af en worden alle kindjes bang voor sinterklaas. Leuk idee dus, maar wel een beetje heel erg dom!


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    Hij lijkt me echt super cool, maar het is wel sinterklaas! Heb jij vroeger dan nooit gedacht: "Jeeeej sinterklaas is bijna en we krijgen weer pakjes!" Als zo'n klein kindje er achter komt dan is de lol er af en worden alle kindjes bang voor sinterklaas. Leuk idee dus, maar wel een beetje heel erg dom!


    Die film is 16+ schat. Ken jij veel mensen van 16 die er nog in geloven? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    die MOET ik zien!
    helaas geen zin om te downloaden of om naar de bioscoop te gaan xD
    wacht maar ff tot ie op tv komt xD


    Sup n_n

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    Die film is 16+ schat. Ken jij veel mensen van 16 die er nog in geloven? (krul)


    wat dacht je van posters en reclame? Dat is voor iedereen toegankelijk! Als nieuwsgierig klein kind vind je het zo uit! Bovendien zijn er ook kinderen die niet in sinterklaas geloven waarvan de rest van de klasgenootjes dat nog wel doen en die hebben dus al een veel grotere kans er achter te komen. Niet alle ouders zijn ook even voorzichtig en stel nou dat je b.v. een broertje hebt en jij en je vrienden gaan naar die film. Grote kans dat een van je vrienden er wel wat over zegt wat niet voor zijn oren zijn bestemd. Het kan natuurlijk wel gewoon goed gaan, maar ik vind het wel een beetje riskant!


    Happy Birthday my Potter!

    ZIENZIENZIEN!!!

    Ik ga waarsch gwn proberen binnen te komen, ben 15 maar toch, lukt best wel :) lijkt me een gave film :D


    Little Monster 4 Life