• sirieus volgens mij is er hier een of andere inbrekersbende actief.
    overal wordt ingebroken . bijna bij mijn vriend en in mijn eigen huis al 2 keer.
    eerder dezeweek is er al ingebroken bij mij in de straat laptop en sieraden foetsie.
    ik ben bang (baby)(baby)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Hier heb je zelfs nog Bloods en Crips. Wees blij dat het alleen maar inbrekers zijn.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    OHMYFELTON schreef:
    Hier heb je zelfs nog Bloods en Crips. Wees blij dat het alleen maar inbrekers zijn.

    Haha weuh waar woon jij dan? Ik weet dat ze bij ons in het steegje ernaast altijd halfdood lagen maar bendes lijken me friekie.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Kom gezellig in Rotterdam wonen, dan ben je niet snel bang meer voor dingen. (:
    Ik maak vaak de vreemdste dingen mee en soms dichterbij dan lief is, maar bang zal ik niet meer worden. Als jij je normaal gedraagt en niet bij dingen betrekt gebeurd er toch niet snel iets.
    Wees niet bang voor zulke dingen als het toch nog niet gebeurd is. Dat is tijdverspilling en je maakt jezelf er alleen maar paranoia mee.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 23:18 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Haha weuh waar woon jij dan? Ik weet dat ze bij ons in het steegje ernaast altijd halfdood lagen maar bendes lijken me friekie.


    Aan de rand van Rotterdam.
    Maar je vind mij meer in het centrum dus ja.
    Een goede vriend van me is een Blood, dus mij zal niks overkomen.
    Want een goede vriendin van mij is een Crip. :'D
    En ja, ze zijn beide officieel ingewijd. Helaas. Maar goed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    OHMYFELTON schreef:
    (...)

    Aan de rand van Rotterdam.
    Maar je vind mij meer in het centrum dus ja.
    Een goede vriend van me is een Blood, dus mij zal niks overkomen.
    Want een goede vriendin van mij is een Crip. :'D
    En ja, ze zijn beide officieel ingewijd. Helaas. Maar goed.

    Lol ja die mensen kennen is heel handig 8D Ik ken alle crapuul hier uit de buurt ook, dus aan mij komt niemand haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    OHMYFELTON schreef:
    (...)

    Aan de rand van Rotterdam.
    Maar je vind mij meer in het centrum dus ja.
    Een goede vriend van me is een Blood, dus mij zal niks overkomen.
    Want een goede vriendin van mij is een Crip. :'D
    En ja, ze zijn beide officieel ingewijd. Helaas. Maar goed.


    Heeey! Mede Rotterdammer! :9~
    Ik woon vlak bij het centrum, in het Oude Noorden. ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Heeey! Mede Rotterdammer! :9~
    Ik woon vlak bij het centrum, in het Oude Noorden. ^^

    Waarom woon ik zo ver weg van de bewoonde wereld! :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Lol ja die mensen kennen is heel handig 8D Ik ken alle crapuul hier uit de buurt ook, dus aan mij komt niemand haha.


    handig. 8D
    Ja maar soms is het alsnog eng hoor.
    Die vriendin is alleen ingewijd omdat haar hele familie dat is, dus haar overkomt niets.
    Maar die vriend is echt actief, dus ik moet elke keer maar afwachten of hij wel op school is. Maar hij draagt altijd wapens, dus dat ik wel een soort van geruststelling.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Waarom woon ik zo ver weg van de bewoonde wereld! :')


    Waar woon jij dan?
    -Volgens mij gaan we beheurlijk offtopic zo. 8D-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Heeey! Mede Rotterdammer! :9~
    Ik woon vlak bij het centrum, in het Oude Noorden. ^^


    Hé! Daar woont mijn opa!
    Ja ik woon eigenlijk in Ridderkerk, Bolnes. Maar iedereen hier komt uit Rotterdam, dus iedereen vind het Rotterdam. En vroeger woonde ik in Beverwaard, ook niet echt een buurt waar je veilig opgroeit, maar ja.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    OHMYFELTON schreef:
    (...)

    handig. 8D
    Ja maar soms is het alsnog eng hoor.
    Die vriendin is alleen ingewijd omdat haar hele familie dat is, dus haar overkomt niets.
    Maar die vriend is echt actief, dus ik moet elke keer maar afwachten of hij wel op school is. Maar hij draagt altijd wapens, dus dat ik wel een soort van geruststelling.

    Ja ik ken die mensen. Bij ons is het niet echt iets van familie, gewoon in het geheim. Want als het dorp erachter komt dat er zoveel crau is, is dat toch een SCHANDE! Haha. Maar ja, ik heb ook een vriend van me, en die heeft ook heel vaak gevochten enzo. En als hij dan niet op school is ofzo begin ik al helemaal te freaken, want hij heeft vaak genoeg in het ziekenhuis gelegen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Vengeance schreef:
    (...)

    Waar woon jij dan?
    -Volgens mij gaan we beheurlijk offtopic zo. 8D-

    Limburg -.-' Simpelveld. HAHAHAHAHAHAHAHA DIE NAAM ALLEEN AL! Ik vind die naam echt zo stom he. Simpelveld, wie verzint het? Maar ja, de meeste mensen zijn dan ook erg ''simpel''


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Limburg -.-' Simpelveld. HAHAHAHAHAHAHAHA DIE NAAM ALLEEN AL! Ik vind die naam echt zo stom he. Simpelveld, wie verzint het? Maar ja, de meeste mensen zijn dan ook erg ''simpel''

    Simpelveld, daar is een sarcofaag gevonden. (baby)
    Maar oké, ik zou ook bang zijn. Ik moet geen mensen in m'n huis. Gelukkig heb ik een grote hond. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    OHMYFELTON schreef:
    (...)

    Hé! Daar woont mijn opa!
    Ja ik woon eigenlijk in Ridderkerk, Bolnes. Maar iedereen hier komt uit Rotterdam, dus iedereen vind het Rotterdam. En vroeger woonde ik in Beverwaard, ook niet echt een buurt waar je veilig opgroeit, maar ja.

    Jij bent gewoon een gangster ja, hallooo. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Simpelveld, daar is een sarcofaag gevonden. (baby)
    Maar oké, ik zou ook bang zijn. Ik moet geen mensen in m'n huis. Gelukkig heb ik een grote hond. :9~

    Ik wil ook een grote hond. Hier word nou niet echt veel ingebroken, maar het is toch een fijner idee dat er een hond in huis is die je spullen in de gaten houd (cat)


    Hope goes lost but never dies.