Nou ik voel me al 2 dagen kut omdat.
Ik gister droomde over mijn overleden oma ik werd wakker met een kut gevoel en was afwezig.
Komt een meisje in me klas zeiken dat ik oordopjes op heb maar ik wilde niet naar haar luisteren want ik heb een liedje op mijn mobiel dat liedje heet Shooting Star en dan denk ik altijd aan degene die ik kwijd ben geraakt.
Maar ze begon zeg maar te klikken over mij ik ben al 2 keer in de problemen geraakt door haar.
En ik heb ruzie met haar een nog een vriendin van haar. We waren eerst Best Friends maar nu is dat veranderd nou eigenlijk al eerder.
Ff Back To The Story.
Ik negeerde ze dat is het beste. Maar nee ze zoeken MIJ!! steeds op en ik niet hun.
Dus hun proberen mn aandacht te trekken enzo en ik negeren vroeg een vriendin van me. Layla wat er is waarom ik zo keek dus ik uitleggen wat ik droomde over mijn oma en toen hoorde ik ze vaag lachen enzo en toen zei een van de meiden die Lilly heet "Ja mijn Opa is vandaag 3 jaar dood." en lachen zij, Toen had ik echt zo het gevoel dat ze me uitlachte ik voelde me al kut en nu dat ernog bij.
Nu negeer ik ze maar zij zoeken mij steeds op.
Wat moet ik doen voordat het uit de handloopt net als vorige keer?
-Om Redenen Zijn De Namen Veranderd-
I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †