• Ik heb dankzij Bodypump (Grmbl, school) verschrikkelijke spierpijn in mijn bovenbenen. Ik kan amper de trap opkomen. En nu moet ik er zaterdag echt vanaf zijn, aangezien ik dan ga winkelen in Antwerpen.

    Hoe kom ik van die spierpijn af, zonder dure massages (blut, tijdgebrek)?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wacht, ik had een zalf en die moet je dan op de plek die pijn doet smeren en dan word dat heel warm. En na een kwartier hoort de pijn weg te trekken. Als je wil vraag ik aan mijn mama hoe dat heet. (krul) Anders kun je een pijnstiller nemen, misschien?


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Wacht, ik had een zalf en die moet je dan op de plek die pijn doet smeren en dan word dat heel warm. En na een kwartier hoort de pijn weg te trekken. Als je wil vraag ik aan mijn mama hoe dat heet. (krul) Anders kun je een pijnstiller nemen, misschien?


    Wil je dat aan je moeder vragen? Want pijnstillers moet ik al slikken voor me hoofdpijn, en die spierpijn trekt er niet door weg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spierpijn is juist goed, laat zien dat je je lichaam gebruikt heeft._O_
    Niet? Oké.
    Het is morgen vast wel over joh. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ascendancy schreef:
    (...)

    Wil je dat aan je moeder vragen? Want pijnstillers moet ik al slikken voor me hoofdpijn, en die spierpijn trekt er niet door weg.


    Oké, het is Rubalgan of Flexium gel.


    All this dampness is damp.

    Smartiepants schreef:
    Spierpijn is juist goed, laat zien dat je je lichaam gebruikt heeft._O_
    Niet? Oké.
    Het is morgen vast wel over joh. (:


    Ik heb het al sinds maandag, en dinsdag ging ik paardrijden. (dom, dom, dom) Dus daardoor is het erger geworden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Soldier schreef:
    (...)

    Oké, het is Rubalgan of Flexium gel.


    Thank you!
    (flower)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat had ik ook een keer. XS
    Toen ik ging paardrijden was het gelijk over. Haha.

    Maar ik zou gewoon heel veel warmtespray/anti-spierpijn spul gebruiken, en een lekker warm bad nemen, of hete douch.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ascendancy schreef:
    (...)

    Ik heb het al sinds maandag, en dinsdag ging ik paardrijden. (dom, dom, dom) Dus daardoor is het erger geworden.

    Ooh. Maar dat verandert de zaak!(nerd)
    Maar idd vervelend dat het zo lang duurt. Had ik ook toen ik mijn eerste les moderne dans had; had drie dagen lang spierpijn. Maar het is nu woensdag toch? Zaterdag is het vast over! Anders echt abnormaal als het zo lang duurt. Maar je hebt nu dat Rubalgan of zo, dus suces ermeeeeee._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Ooh. Maar dat verandert de zaak!(nerd)
    Maar idd vervelend dat het zo lang duurt. Had ik ook toen ik mijn eerste les moderne dans had; had drie dagen lang spierpijn. Maar het is nu woensdag toch? Zaterdag is het vast over! Anders echt abnormaal als het zo lang duurt. Maar je hebt nu dat Rubalgan of zo, dus suces ermeeeeee._O_


    Thank you.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je kan ook tijgerbalsem nemen, werkt ook.


    Your make-up is terrible

    Balsem werkt altijd bij mij (:

    Op 9sep ging ik terug dansen en het was van mei geleden.
    Toen had ik ook vreselijk veel spierpijn enzoo.
    Ik had al lang niet meer gesport enzzoo.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wij gebruiken midelgan of zo, maar dat is ook voor vastzittende spieren. Het wordt warm en helpt wel! Anders een warme douche en zelf een beetje je spieren kneden?
    Ik hoop dat het over is voor je naar Antwerpen gaat ^^

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 19:12 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Flexium gel is een wondermiddel_O_


    We're hiding behind skin that's too tough

    Vooral door blijven gaan.
    Als je blijft lopen en bewegen strek je het er eerder uit.


    Fat chance.