Hush schreef:
(...) Ergens kwijt? Ze zetten het op een site waar technisch gezien de hele wereld het kan lezen. Dat snap ik dus niet.
Nou, zodat mensen er op kunnen reageren en ze gerust kunnen stellen b.v. Of hun eigen ervaringen delen, want veel mensen zijn over sommige dingen erg onzeker. Het hele internet staat er vol mee met die vragen. :]
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
Hush schreef:
(...) Ergens kwijt? Ze zetten het op een site waar technisch gezien de hele wereld het kan lezen. Dat snap ik dus niet.
Achja, weetje. Het zijn de middeleeuwen niet meer. Mensen praten openlijk over seks. En wat is er mis mee? Mensen zetten hier toch geen details neer? x'D
Nou, zodat mensen er op kunnen reageren en ze gerust kunnen stellen b.v. Of hun eigen ervaringen delen, want veel mensen zijn over sommige dingen erg onzeker. Het hele internet staat er vol mee met die vragen. :]
En ik kan er toch niet bij, dat soort dingen deel ik liever niet met heel de wereld.
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
Dat vind ik juist zo geniaal aan het internet. Je kunt andermans problemen lezen 8D