• Jaja, want de jaarlijkse uitwisseling is weer aan de gang op school...
    Ik hoor de laatste tijd nogal vaak Duits gepraat.(cat) Maar ik vind het wel grappig, haha.
    Ik wil terug naar twee jaar geleden, toen ik ook mijn uitwisseling had! Was echt leuk.:9~

    Wie hebben er ook uitwisselingen op school? Ik drie, eentje met Duitsland, Frankrijk en Engeland.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Joa er lopen af en toe weleens buitenlanders rond.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had er vorig jaar eentje met Frankrijk, verder doen we niet aan uitwisselingen! Wel stom voor de mensen die geen Frans hebben, maarja. Wel koel hoor, al die uitwisselingen! =D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wij hadden er eentje in het 3e leerjaar en we konden kiezen of we naar het buitenland wilden, of dat we een buitenlander in huis zouden krijgen. 8)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wij hadden vorig jaar twee mensen uit Amerika, en eentje uit Sri Lanka geloof ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik wilde vet graag een uitwisseling doen met duitsland, maar omdat ik op gymnasium zit en we volgend jaar een reis naar griekenland hebben, vonden mijn ouders het te duur. we hebben ook een uitwisseling met amerika, een meisje uit mijn klas is daar nu


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wij doen alleen uitwisselingen in het Derde jaar van Handel, naar Spanje(:
    Best wel leuk hoor ^^ Dan hoor je opeens Spaans door de gangen als ze met elkaar praten :"D -ik kan een beetje Spaans dus ik begrijp soms waar ze het over hebben- we communiceren dan wel volledig in het Engels met elkaar.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 17:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Katniss schreef:
    Wij hadden er eentje in het 3e leerjaar en we konden kiezen of we naar het buitenland wilden, of dat we een buitenlander in huis zouden krijgen. 8)

    Gaan jullie dan niet en thuis blijven, en naar hun land?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    er zit nu een jongen uit frankrijk in mijn klas, die doet mee aan zo'n uitwisseling..


    Even a white rose has a black shadow.

    bij mij op school ook al.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vertrek maandag naar Hongarije voor een Europese uitwisseling, en in maart komen ze allemaal terug :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wij doen niet aan uitwisselingen. Best jammer eigenlijk. Nouja, vorig jaar was er wel iets met de 4e klas. Toen stond opeens het hele schoolplein vol met Duitsers, en onze school is ook naar Duitsland gegaan.


    You don't have to change.

    Het lijkt me echt zo gaaf om aan zoiets mee te doen!
    Maar dat hebben ze niet bij mij op school... :'(


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Met Ierland, na de kerst. :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Gaan jullie dan niet en thuis blijven, en naar hun land?

    Nee D: Stom he..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zo'n dingen gebeuren bij ons gewoon niet.
    Zover ik weet.(krul)


    effort never betrays you