Ik had laatst een topic geplaatst over mijn moeder, en dat er nog wat problemen tussen mij en haar waren. Wel, ik heb jullie advies opgevolgd en toen we weer ruzie hadden heb ik het tegen een vriendin gezegd. Die vriendin heeft het verhaal ontzettend aangedikt en tegen haar pa gezegd (omdat ze naar mij wilde komen) ‘Ik moet nú naar haar toe, want ze heeft gróte problemen met haar moeder.’ Toen heeft haar vader mijn tante opgebeld en gevraagd of ze mijn moeder nog had gesproken. En nu zei mijn moeder dat ze doordat ik iets had verteld een slechte naam had en zo, en dat ik de dingen niet zo moest overdrijven etc etc. Nou, hartstikke fijn allemaal. Nu moet ik de komende drie weken waarschijnlijk gaan aanhoren dat ik een dramaqueen ben omdat ik mijn hart eens heb gelucht. Jezus. Heb ik ook nog eens straf gekregen, want ik mag niet naar Only Seven Left en naar Lifehouse, waar ik al bijna kaartjes voor had. Omdat die vriendin het had verteld tegen d'r vader. Nu ben ik de kletskut en zo. Echt, jongens.
My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.