• ik heb een 1 voor ned s.o aleen omdat ik 9 van de 20 woordjes fout had o.o

    eht ware 10 woorde
    en 10 spreek wooorde

    eht 2e ha dik dus nie geleerd
    want ze zei niet dat je spreekwoorden moest leren en ik heb tering hard zitten leren voor de betekeniswoorden, dus het is niet mijn eigen schuld ><

    en ben verdomd kwaad ned is men beste vak ik haalde altijd tienen voor die s.o ><




    (huil)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 13:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2010 - 13:55 ]


    =

    Uhh.... ik had een keer alles fout met Frans :$

    Ik haalde altijd een 1 voor scheikunde. Snapte er geen ene geit van.


    A line is a dot that went for a walk.

    Dat krijg je van niet leren (krul)


    -

    Eigen schuld? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn punten van Nederlands dalen dit schooljaar ook. ):


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    pfff, ik begin altijd vet goed voor nederlands en dan, gaat het down down down. ahaha, nederlands vind ik best moeilijk?


    Everything is worse without music.

    Ik had eens keihard geleerd voor wiskunde had ik een 1... daar gingen 3 weken leren foetsie weg!


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    ik ehb wel geleerd hoor ;O


    =

    Volgende keer (beter) leren maar he. Dan krijg je dit soort dingen niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Heatherfield schreef:
    Eigen schuld? :Y)



    nisk eig e schuld je weetn ie hoe hard ik heb zitte leren en ze zij helemaal niet dat spreekwoorden ook moesten
    een ander meisje had een 3,5


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)


    nisk eig e schuld je weetn ie hoe hard ik heb zitte leren en ze zij helemaal niet dat spreekwoorden ook moesten
    een ander meisje had een 3,5

    In je beginpost staat dat je het 2e niet geleerd had? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja want ze hadniet egzegd da je dat moest leren o.0


    =

    > Hoofdletters aangepast.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het school is nog maar pas bezig en ik heb nu al alleen maar slechte punten xd


    None but ourselves can free our minds.

    Peanutxhead schreef:
    ja want ze hadniet egzegd da je dat moest leren o.0

    Weet je dat zeker,het kan ook zijn dat je het niet had gehoord. Dat heb ik ook wel eens vaker gehad.

    En ik wil niet vervelend doen en voel je alsjeblief niet aangevallen maar hoe kan je een 10 halen voor Nederlands,als ik je zo zie typen vind ik dat echt knap.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall