Ja qua seks ja. Kruis hier aan wat je al gedaan hebt. [] Handje vasthouden. [] Kusje geven. [] Zoenen. [] Voelen. [] Handwerk. [] Oraal werk. [] Seks. Sorry mods.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
Haha ik vind jou geniaal [x] Handje vasthouden. [x] Kusje geven. [x] Zoenen. [x] Voelen. [x] Handwerk. [x] Oraal werk. [x] Seks. Aangezien ik me verveel
[ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 21:05 ]
We're hiding behind skin that's too tough
[x] Handje vasthouden. [x] Kusje geven. [x] Zoenen. [x] Voelen. [x] Handwerk. [x] Oraal werk. [x] Seks. :')
-
Alles. Lekker puh. Ik ga geen kruisjes zetten. En ik vind dat jullie wel iets te ver gaan nu. Eigenlijk.
Your make-up is terrible
[x] Handje vasthouden. [x] Kusje geven. [x] Zoenen. [] Voelen. Is aan daarboven zitten ook voelen? [] Handwerk. [] Oraal werk. [] Seks. Braaf hè?
Big girls cry when their hearts are breaking
[x] Handje vasthouden. [x] Kusje geven. [x] Zoenen. [x] Voelen. [x] Handwerk. [x] Oraal werk. [x] Seks. Gekke mensen :'D
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
[X] Handje vasthouden. [X] Kusje geven. [X] Zoenen. [] Voelen. [] Handwerk. [] Oraal werk. [] Seks.
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
Assassin schreef: Alles. Lekker puh. Ik ga geen kruisjes zetten. En ik vind dat jullie wel iets te ver gaan nu. Eigenlijk.
Genius schreef: [x] Handje vasthouden. [x] Kusje geven. [x] Zoenen. [x] Voelen. [x] Handwerk. [x] Oraal werk. [x] Seks. :')
Home is now behind you. The world is ahead!
[] Handje vasthouden. [] Kusje geven. [] Zoenen. [] Voelen. [] Handwerk. [] Oraal werk. [] Seks. Alweer, niks.
Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
[x] [x] [x] [.] [.] [.] [.] ~Zegt een 13jarig meisje (':
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
Genius schreef: (...) Je hoeft ook niet te reageren natuurlijk
[X] Handje vasthouden. [X] Kusje geven. [X] Zoenen. [] Voelen. [] Handwerk. [] Oraal werk. [] Seks. wat ben ik toch weer onschuldig
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
Dit gaat wel iets te ver hoor..
[x] Handje vasthouden. [x] Kusje geven. [x] Zoenen. [x] Voelen. [x] Handwerk. [] Oraal werk. [x] Seks.
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.