Ja nou de vraag staat in de titel
en zo ja, hoe oud ben je?
en algemeen: wat vind je van mensen die nog nooit verliefd zijn geweest, op hun 16e of ouder?
Krull: -steekt vinger in de lucht- en ik ben 16 (:
-
20 sep 2010 - 19:4920 sep 2010 - 19:50
Als je de juiste niet tegenkomt, word je dus ook niet écht verliefd. Ik vind dat dus echt niet raar :')
Maar zelf ben ik al sinds m'n 15e écht verliefd, dus ik doe niet mee. haha.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
20 sep 2010 - 19:5020 sep 2010 - 19:50Ik ben al wel verliefd geweest en ben het nog steeds.
Nee, geen vriendje meer.Maar ik denk wel dat het mogelijk is, op je zestiende nog niet verliefd zijn geweest, moet je gewoon de juiste persoon voor tegen komen."You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
20 sep 2010 - 19:51Ik ben een keer verliefd geweest, en ik heb er spijt van.
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
20 sep 2010 - 19:5120 sep 2010 - 19:51Paintbrush schreef:
Met verliefd als in Verkering, en alles. Of verliefd, en dan onbeantwoord?
Nja, de gevoelens, denk ik?
Niet of je al een vriendje gehad hebt, maar gewoon. Je gevoel? Haha, weet niet want voor zo ver ik weet ben ik het dus nog nooit geweest (:20 sep 2010 - 19:53*steekt hand omhoog*
Ik ben nog nooit echt verliefd geweest, wel dat ik dacht van, oh, hij is leuk, maar nooit echt verliefd.
Ik ben over een maandje 15.
Ik vind het niet raar als je nog niet verleifd bent geweest op je 16(of ouder), je moet maar net iemand tegen komen die je écht leuk vindt...Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
20 sep 2010 - 19:53Ik vind het enorm weard als je nog nooit verliefd bent geweest.
Ik ben 13. (:I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
20 sep 2010 - 19:53Ik ben al een keer verliefd geweest en dat was nou niet echt fantastisch. (':
Over het algemeen vind ik niets speciaals van mensen die nog nooit verliefd zijn geweest. Ooit zal het wel komen, vroeg of laat. Daarbij word je hart gespaard door minder tegenslagen te hebben. Op zich is het niet slecht, heel weinig verliefd worden...Only losers can act the way you do
20 sep 2010 - 19:53Ik wel Met alle gevolgen van dien haha :'D
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
20 sep 2010 - 19:5520 sep 2010 - 19:55Ik, 15 :'D
Maar vind wel iemand gewoon erg leuk Hij lijkt me heel aardig en zo, dus ben benieuwd.If I die young, send me away with the words of a lovesong.
20 sep 2010 - 19:56Ik ben zelf al wel meerdere malen verliefd geweest, maar die persoon bleek tot nu toe toch niet zo te zijn zoals ik wilde. Heb nu een vriend, maar ik denk toch niet dat hij echt de perfecte jongen voor me is, al hoop ik stiekem toch nog van wel.
En het zal vast kunnen dat je op je 16e nog niet verliefd bent geweest, waarschijnlijk ben je dan nog gewoon niet degene tegengekomen die jou die hartkloppingen kan bezorgen.20 sep 2010 - 19:57Ik wel. Meerdere keren gedacht dat het zo was en dan bleek het een bevlieging te zijn of gewoon niks te worden... maar nu al 2,5 jaar samen met mijn ware liefde. ^^
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
20 sep 2010 - 19:58