• Ik zat zonet ~zoals nu~ op mijn laptop te quizletten.. Ik ging naar beneden om een glas icetea te nemen. Kom ik boven ~met een glas icetea~, zet ik hem neer. Ga ik zitten.. STOOT IK MIJN GLAS OM. En raad eens waar het allemaal terecht kwam? In mij schooltas ~die wagenwijd openstond~, op al mijn boeken & schriften. Oooooooh wat baal ik. Nu zit ik met mijn plakkerige handen dit te typen -.- Lekker zeg, mijn wiskunde is helemaal naar de klote*.

    Ben ik de enige onhandige kneus hier?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oh, dat zou ik echt vreselijk vinden joh. Moet je dan niet alles terug overschrijven? Of ga je lekker met een icetearuikje in je boeken naar school?


    Some people make the world special just by being in it

    Yukari schreef:
    Mijn vriend gooide laatst voor de 'lol' m'n tas op de grond en toen ontplofte m'n pakje drinken, echt alles zat onder >.<
    Ik weet dus hoe je je voelt :'D


    je pakje drinken ontploft xD -plat-

    Vroeger stond ik bekend om het omstoten van glazen in mijn familie :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Verschrikkelijk!!!

    Je bent niet de enige hoor, een jongen uit mijn klas had dat vorig jaar met RedBull
    Zijn geschiedenis en engels boek zaten een paar weken later onder de schimmel.

    Succes met schoonmaken!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    je pakje drinken ontploft xD -plat-

    Achteraf is het best grappig he :'D

    omg nee hoor.. k moet gwn een flesje met drinken wat echt goed dicht kan, want anders moet ik minstens 10 meter bij mn pc weg zijn..xD


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Actors schreef:
    Haha.
    Troost je, ik ben ook zo'n vreselijk onhandig persoon. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Oh, dat is echt heeel kut!
    Ik was net mijn tanden aan het poetsen terwijl ik achter m'n computer zat. Ik moest niezen; daar ging alle tandpasta. Op m'n toetsenbord, scherm... ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cloudburst schreef:
    Sorry, maar hier moest ik toch wel even mee lachen. :'D
    Wel vreselijk dom natuurlijk, maar dat kan iedereen overkomen. (:
    wat Cloudburst zegt :"D maar dat is mij ook wel is overkomen hoor (: of dat ik me flesje drinken niet goed had dichtgedaan en dat ie de hele dag door lekte in me tas:"D


    My heart is yours and so am I

    Geloof me, ik heb het erger meegemaakt. -.-

    Voor het geval iemand het wil weten, het was op school tijdens de middagpauze, we moesten in de rij staan en opeens kwam er water uit mijn ruzak dus ging ik ff kijken op de bank en het wat het was, en het was mijn fles aquarius die niet goed vast zat dus het loopte helemaal uit in mijn rugzak-.- en sommige moesten er zelf om lachen:(en alles was nat en plakte.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 12:58 ]

    Resume schreef:
    ik dacht de ice-tea is gevallen over de laptop. :o
    maar je schooltas is ook erg. :"D aloewel je morgen wel een goeie smoes hebt. hihi$


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ohh, ik heb een keer mijn tas van de trap laten vallen waar een pakje wicky in zat en toen was ie open gespongen alles was plakkerig en nat (cat)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 15:55 ]


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    Ohh, ik heb een keer mijn tas van de trap laten vallen waar een pakje wicky in zat en toen was ie open gespongen alles was plakkerig en nat (cat)


    ailoveejoee.

    hahahah(lol)....srry het als ik het lees moet ik lagenxD.

    mijn boeken raken elke keer beschadigt door mijn nagels:S


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Onhandigheid ook hiero!xD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~