• Ik had voor de lol laatst een foto gemaakt in een beetje 30STM style (niks serieus dus gewoon een dag waarop je je verveeld en domme en vage dingen gaat doen :)
    De foto

    Nu heeft een vriendin van me hem gezien en vond ze dat blauwe onder mijn oog echt geweldig en aangezien ik met haar van de week naar iets ga en het een soort van date, maar toch ook weer niet, is, zei ze dat ik dat dan ook moet doen want ze vond het vet mooi en het past mooi bij me kleren (dit)... Alleen ik twijfel aangezien ik niet vaak met make-up bezig ben (hooguit wat oogpotlood en mascara) :')

    Dus nu was mijn vraag wat moet ik doen? :')
    Nummer 1 (zonder blauw) of nummer 2 (met blauw)?
    (en ja dan doe ik het niet zo fel als op die eerste foto in 30STM style want gewoon een klein beetje zoals op die foto waar je uit kan kiezen) :)

    -onzekerheid heerscht dus help!!! :3-

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 19:36 ]


    dream, dare, fly!

    Met blauw!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zonder (;
    Is natuurlijker


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik vind dat jij zelf het beste weet waarbij jij het mooist bent.;)
    Het blauwe past inderdaad goed bij je kleren! Het geeft een beetje een mysterieus en exotisch effect.;)
    Maar als jij meer iets meisjes achtigs of schattigs wilt, zou ik zonder doen.;)

    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Kies waar jij je mooi in voelt!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Girasole schreef:
    Zonder (;
    Is natuurlijker


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zonder (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    FlowerRain schreef:
    Ik vind dat jij zelf het beste weet waarbij jij het mooist bent.;)
    Het blauwe past inderdaad goed bij je kleren! Het geeft een beetje een mysterieus en exotisch effect.;)
    Maar als jij meer iets meisjes achtigs of schattigs wilt, zou ik zonder doen.;)

    Succes!


    Haha ik weet het dus zelf niet :') Ik vind het wel iets hebben maar ik ben vaak te onzeker over iets nieuws uitproberen en die shit :')


    dream, dare, fly!

    met blauw

    Zonder, als het een klein beetje mislukt zou je al gelijk een beetje clown-achtig lijken.


    itkee turhaan

    Zonder is natuurlijker maar ikvind met ook heel mooi.


    Food.

    Nou, ik zou pas bij de tweede soort van date van jou met doen eigenlijk. Want anders lijkt het misschien alsof je je heel erg uitsloofd. Maaaar ik vind het wel heel leuk staan hoor.


    Your make-up is terrible

    Zonder.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    met blauw
    maar ik denk niet te dik.
    gewoon zo.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Assassin schreef:
    Nou, ik zou pas bij de tweede soort van date van jou met doen eigenlijk. Want anders lijkt het misschien alsof je je heel erg uitsloofd. Maaaar ik vind het wel heel leuk staan hoor.


    Waarschijnlijk gaat dat heeeeeeel lang duren :/
    -hij gaat een tijd weg-
    *zit nog te twijfelen*


    dream, dare, fly!

    Girasole schreef:
    Zonder (;
    Is natuurlijker