• Yesh! Ik wou altijd al modeontwerpster worden, en door mijn vader kan die stilaan waar worden.. Er was zo'n Russische modeontwerpster in wording die naar de academie ging in de winkel van mijn vader belandt. En ik die altijd aanzeurde en van die tekeningen maakte, wist mijn vader van mijn dromen. Vroeg hij regelrecht aan haar of ze mij twee keer per week of zoiets les kon geven enzovoort. En zij zei ja! Ohmygod. Nu kan ik alles leren over mode, tekenen, en van die dingen. En kleuren schikken. Hoe dromen zo maar uit een hoek kunnen komen.

    Wou het even kwijt, haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Blij voor jouw! (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Gaaf!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh my God, hoe vet!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zo cool 8D

    Oh gosh, dat is echt Awesome! :'D


    Beeeeeeeesje :-)

    Gaaf (:


    Hope goes lost but never dies.

    vet !
    ik hoop dat het je lukt ! (:


    Life is a beautiful struggle

    Dat moet echt geweldig zijn voor je! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cinnabun schreef:
    Oh gosh, dat is echt Awesome! :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wat gaaf! Ik ben echt blij voor je! :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wauw dat is echt vet! o:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    NYC schreef:
    Gaaf!


    it's so empty living behind these castle walls

    Ooh, dat is echt zó vet! : D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben zo jaloers op het moment :Y)
    Ik wil al mijn hele leven modeontwerpster worden maar ik mag niet naar een modeschool van mijn mama omdat ze wilt dat ik mijn middelbaar op normaal nivo doe ;x Ik ben wel hartstikke blij dat ik naar Munchen ben verhuist want hier is ,heb ik gehoord,de tweede beste modehogeschool van de wereld en zo kom ik toch een stapje dichter ;x
    Maar ik ben echt hartstikke blij voor je !


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik ben zo jaloers op het moment :Y)
    Ik wil al mijn hele leven modeontwerpster worden maar ik mag niet naar een modeschool van mijn mama omdat ze wilt dat ik mijn middelbaar op normaal nivo doe ;x Ik ben wel hartstikke blij dat ik naar Munchen ben verhuist want hier is ,heb ik gehoord,de tweede beste modehogeschool van de wereld en zo kom ik toch een stapje dichter ;x
    Maar ik ben echt hartstikke blij voor je !


    Dankje, ik wil ook modeontwerpster worden.. Ik kan je wel stiekem meenemen.. :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.