• Dus ja, we gingen met de klas naar ergens, en jah. En we kregen drank aan geboden, dus wou ik een glas pakken, mijn vijand(bekijk het pechvogel topic van mij) en we pakten hetzelfde glas en raad eens wat er gebeurde, we raakten elkaars hand aan en toen hij zat te staren trok ik mijn hand uit gêne los en kreeg ik serieus rode wangen tegen mijn wil! Mijn vrienden zat me daar uren mee uit te lachen!

    Naja, blozen jullie soms terwijl je het niet doorhebt?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:48 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik bloos niet echt, maar krijg een warm gezicht, voor mijn gevoel. Aangezien ik van mezelf licht getint ben, en nu na de zomer nog iets donkerder lijk(niet heel erg hoor) valt het zowiezo nooit op.
    Maar laatst was het zo zichtbaar.


    Could you be loved?

    VeraPotter schreef:
    Ik zei het toch! Ik zei het!
    VeraPotter zei op 15 sep 2010 - 18:13:

    Oeh, filmcliché. Je haat elkaar.. hè?


    Ik haat hem. En ik zou dat vrijwel bij elke jongen gedaan hebben. Ik doe moeilijk,hè.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik bloos heel snel, vooral als iemand er dan ook nog eens een opmerking overmaakt. --'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.