• Rollen gezocht voor Het allerlaatste leven van Bella Swan


    Het allerlaatste leven van Bella Swan

    Wanneer Edward Bella verlaat gaat Bella steun zoeken bij Jacob. Bella wordt verliefd op Jacob en over een jaar trouwen ze. Bella houdt heelveel van Jacob maar Edward staat voor eeuwig in haar geheugen gegrift. Een paar jaren later, komen het echtpaar achter dat Bella zwanger is, en zijn ze gelukkig. Tot de dokter meedeelt dat Bella abortus moet plegen omdat de zwangerschap een miskraam wordt en het te gevaarlijk zou worden voor Bella. Maar Bella houdt het kind en tijdens de bevalling, overleefd de baby maar Bella overleed na dat ze het baby openlijk in haar armen had. De baby, Anabell, lijkt meer op haar vader dan haar moeder, maar wordt dan, wanneer ze een paar jaren ouder is, de nieuwe Bella Swan genoemd omdat ze alle karakterstrekken heeft van haar al overleden moeder. Wanneer Anabell dan een zeventienjarig meisje is, komen er nieuwe leerlingen in haar school. Dit blijken de Cullens te zijn, voornamelijk omdat Jacob, één van de Cullens helemaal niet kan uitstaan en Anabell dan verbied om dicht bij hun te komen. Edward en Anabell groeien dichter, maar Edward's liefde is nog steeds bij de originele Bella. Ze worden vrienden, en Edward vermaakt Anabell met al zijn verhalen die hij en Bella beleefd hadden.. Altijd al willen afvragen hoe het allerlaatste leven was van deze, interessante personage?


    1x dochter van Mike Newton en Jessica Stanley (?)
    2x jongens die een crush hebben op Anabell (waarmee Anabell spijtig genoeg niets van wilt weten)
    3x vriendinnen van Anabell
    1x een mysterieus meisje die Anabell dichter bij Edward brengt


    Hoe?

    Naam;
    Volledige naam;
    Leeftijd:;
    Geboorteplaats;
    Woonplaats;
    Uiterlijk (+ foto);

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:22 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dochter van Mike en Jessica
    Naam; Mort
    Volledige naam; Mort Berber Newton
    Leeftijd; zestien
    Geboorteplaats; Forks
    Woonplaats; Forks
    Uiterlijk; Mort is een mooi meisje om te zien, dat komt vooral omdat ze echt mooi is van zichzelf. Ze heeft grote sprekende ogen die blauw zijn maar met sommig lichtval willen ze nog weleens groen lijken, ze draagt er bijna geen make-up omheen en anders een klein beetje mascara. Haar haren zijn lang en blond, ze heeft haar haren nog nooit geverfd en dat is ze ook niet van plan. Met haar haren doet ze erg veel, opsteken, in een staart, in een vlecht, los. het is niet gek genoeg of Mort komt er mee op school aan. Ze draagt ook graag hoofddekels, zoals een petje, hoedje, mutsje. Mort is niet erg lang, slechts 1.65m groot. Daarom word ze weleens uitgemaakt voor 'kleine' of zoiets dergelijks.

    haha dat was weinig om in te vullen :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 17:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow wat klinkt dit vet!
    Rol;een mysterieus meisje die Anabell dichter bij Edward brengt
    Naam; Jeliza-Rose Gillepsie
    Leeftijd; 17
    Geboorteplaats; Forks
    Woonplaats;Forks
    Uiterlijk ; Jeliza-Rose heeft knalgroene ogen die wel gefotoshopt lijken. Ze heeft lang blond haar en ziet er wat gek uit. Maar toch trekt ze zich niets aan van andere. Ze is 1.70 lang en erg slank.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 17:58 ]

    Naam; Meggy
    Volledige naam; Merlinde Elena Gravendam.
    Leeftijd:; 17
    Geboorteplaats; Seattle
    Woonplaats; La Push
    Uiterlijk (+ foto); Lang bruin haar, best lang. Blauwe ogen.
    Plaatje

    Mysterieus Meisje die Anabell dichter bij Edward brengt :D


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Sorry, maar echt geen Twilight meer voor mij. Ik ben het ondertussen echt heel erg beu gezien/gehoord. De film dan, want ik heb nog wel steeds heel erg veel respect voor Robert.


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    Sorry, maar echt geen Twilight meer voor mij. Ik ben het ondertussen echt heel erg beu gezien/gehoord. De film dan, want ik heb nog wel steeds heel erg veel respect voor Robert.


    Uhm, je hoeft het niet voor me te lezen, gewoon een rol? (krul) Haha, whatever. xD

    En trouwens, ik schrijf verhalen over de boeken

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:01 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Uhm, je hoeft het niet voor me te lezen, gewoon een rol? (krul) Haha, whatever. xD

    En trouwens, ik schrijf verhalen over de boeken

    Haha dat heb ik ook wel eens geprobeert bij TH. Blij dat het niet lukte.

    leuk en origineel idee trouwens :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    leuk en origineel idee trouwens :9~


    Dankje. Volgens mij was er ook één zo maar dan dat het een Edward lovestory was en dat Jacob niet de vader was en nog van die verschillen en dat die persoon er nooit meer aan doorging. Bij mij is het anders, haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Breamed schreef:
    Naam; Meggy
    Volledige naam; Merlinde Elena Gravendam.
    Leeftijd:; 17
    Geboorteplaats; Seattle
    Woonplaats; La Push
    Uiterlijk (+ foto); Lang bruin haar, best lang. Blauwe ogen.
    Plaatje

    Mysterieus Meisje die Anabell dichter bij Edward brengt :D


    Vind je het erg om een vriendin van Anabell te zijn? :$

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:15 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Dankje. Volgens mij was er ook één zo maar dan dat het een Edward lovestory was en dat Jacob niet de vader was en nog van die verschillen en dat die persoon er nooit meer aan doorging. Bij mij is het anders, haha.

    Die's onduidelijk. Ik denk dat jij mijne bedoelt. Heet het hoofdpersoon toevallig Jenna Black?

    later, komen het echtpaar achter dat Bella zwanger is, en zijn ze gelukkig. Tot de dokter meedeelt dat Bella abortie moet plegen omdat de zwangerschap een miskraam wordt en het te gevaarlijk zou worden voor Bella.

    Dat zou abortus moeten zijn :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Dat zou abortus moeten zijn :$

    Haha Abortie klinkt eigenlijk wel normaal. Ik had er niet opgelet.

    Genisis schreef:
    (...)
    Die's onduidelijk. Ik denk dat jij mijne bedoelt. Heet het hoofdpersoon toevallig Jenna Black?


    Nee hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Genisis schreef:
    (...)
    Haha Abortie klinkt eigenlijk wel normaal. Ik had er niet opgelet.

    Hahaha ik vind het raar het is gewoon een combinatie van het woord adoptie en abortus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha ik vind het raar het is gewoon een combinatie van het woord adoptie en abortus.


    Ik vind het mooi klinken, haha. Abortie. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.