• Eline en Jake leefden nog lang en gelukkig, ze gingen samen wonen een eindje uit de stad en daar gingen ze hun leven verder laten gaan. Ondertussen ging het leven in het de oude stad van Eline en Jake door, Eline' crew is zeker niet gestopt met dansen maar dat zwakt af wanneer het tien jaar later is. Eline en Jake hebben een dochter en zoon gekregen, een tweeling. Mort Berber Mcara en Chase George Mcara, ook hebben de twee ouders een nieuwe dansschool geopend. In de loop van het jaar werd de school geopend en alles was klaar om nieuwe leerlingen te ontvangen, Chase wil niet dansen. Hij sluit zich erg af van de familie, hij gaat alleen maar op straat hangen en stoer doen. Mort wil zelf ook niet dansen, maar haar ouders verwachtten te veel van haar. Ze wordt naar school gebracht en daar loopt ze Jake telkens ten lijf, ze zijn de directeurs van de school. Nadat Mort een flinke ruzie met haar ouders heeft gehad over het feit dat ze naar een gewoon school wil gaan zoekt ze haar broer op wanneer hij weg is gegaan, om naar buiten te gaan met zijn vrienden. Daar komt hij -naam- tegen, hij hoort ook bij Chase zijn groep. Van hem werd ook verwacht dat hij zou gaan dansen, hij is de zoon van Moose en Sophie. Steeds meer jongeren komen naar Mort toe met hetzelfde verhaal, de hele nieuwe generatie is hetzelfde als Mort. Hun ouders, topdansers. Hun, alles behalve dat.


    wat ik je bied
    goeie vriendin Mort Genisis
    vijand Mort
    goeie vriendin Chase
    Zoon/Dochter Belle en Fernando Arsenal
    Zoon/Dochter Samantha en TJ OHMYSE7EN
    Zoon/Dochter Momo en Adam Soldier
    Zoon/Dochter Lolita en Monster MysticFool
    Zoon/Dochter Rianna en Cable

    NEEM EEN ABO

    wat je in moet vullen
    rol:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk:
    karakter:
    hobby's:
    *dansstijl*:
    crush:
    extra:

    *dansstijl* is alleen voor vijand Mort en vriendin Mort, diegene dansen namelijk op Mcara productions, de dansschool.

    Als je een rol invult zou ik het leuk vinden als je ook zou gaan lezen.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 20:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mensje, ik moest werken en kon niet reageren op dat topic, maar ik vind dit zo'n geweldig idee :9~ Misschien vul ik later nog een rol in ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Mensje, ik moest werken en kon niet reageren op dat topic, maar ik vind dit zo'n geweldig idee :9~ Misschien vul ik later nog een rol in ='D


    is goed, jij mag dan de dochter zijn van Samantha en TJ. Dan heb je al wel een homo broer, haah :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik zoek btw. ook nog een titel, dus als iemand er eentje heeft? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga Morts vriendin invullen!

    Bro schreef:
    (...)

    is goed, jij mag dan de dochter zijn van Samantha en TJ. Dan heb je al wel een homo broer, haah :9~


    Haha, een hele bleke blanke broer nog wel :9~ En homo broers lijken mij cool, dan heb je zo een 'Gay best briend'. En dat klinkt vaag :Y) Jij leest gewoon mijn gedachten, want die wilde ik dan inderdaad invullen ='D

    Een titel. Hmm, eerste wat mij te binnen schoot was 'Waisted talent, waisted years' ='D

    Misschien The boogie that -won't- be :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:13 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    rol: Vriendin Mort
    naam: Jeliza-Rose Gillepsie
    leeftijd: 18 (goed?)
    uiterlijk: Jeliza-Rose heeft lang blond kurllend haar. Ze is 1.70 en daarmee de langste uit haar gezin.
    karakter: Jeliza-Rose is vriendelijk wild en gek. Ze maakt van haar leven een spelletje en beseft nauwelijks wanneer het menens is. Als ze een keer muziek hoort begint ze met dansen. Veel vinden haar gedrag opmerkelijk en vreemd. Haar stijl word bij normale personen niet geaccepteerd. Ze doet haar eigen zin en ze is relaxed.
    hobby's: Dansen,Zingen shoppen en andere meidendingen.
    dansstijl: Jeliza-Rose kiest haar eigen dans. Ze danst voornamelijk de style Streetdance maar buiten dat kan ze ook indrukwekkende sprongen maken.
    crush:Jason
    Extra: Jeliza-Rose heeft veel problemen thuis. Haar vader is aan de drugs en haar moeder is dood. Haar moeder is een jaar geleden dood gegaan maar niemand in het gezin kan het verwerken inclusief haar broertje Dan.

    rol: Zoon van Momo en Adam
    naam: Ryuhei 'Sho' Trustle
    leeftijd: 16 jaar (?)
    uiterlijk: Foto. Sho (zoals iedereen hem liever noemt) heeft halflang, zwart haar die een paarse gloed heeft. Hij geeft veel aandacht aan zijn haar. Als hij een goede dag heeft dan gebruikt hij veel wax en zorgt ervoor dat zijn haar er zo uitziet. (Altijd dat ene haarlokje dat over zijn neus valt) Als hij geen goede dag heeft dan zie je dat als zijn haar er futloos bijhangt en voor zijn ogen valt. Zijn huid is gaaf, bleek en zowat puisten-vrij. Hij is lang maar mager, mager van nature want zijn ouders zijn ook aan de magere kant.
    karakter: Sho lijkt erg veel op zijn moeder. Van uiterlijk tot smaak tot karakter. Hij is erg verlegen en zegt niets. Maar dan ook echt bijna niets. Hij geeft kortaf een antwoord en dat is meestal een vluchtige en schattige lach of een strenge frons op zijn gezicht. Hij is eigenlijk vaak onzichtbaar voor de meeste mensen.
    hobby's: De hele dag door luistert hij naar keiharde, Japanse rockmuziek maar tegen aanstekelijke, Koreaanse pop zegt hij ook geen neen. Maar het liefst de harde rockmuziek. Hij zet zijn mp3 op het luidst en, ondanks dat hij de oortjes in heeft, hoor je de muziek duidelijk. Hij leest veel. Het liefst gaat hij, direct na school, naar het park en zet zich neer op een bankje en opent een joekel van een boek. Hij leert veel, maar dat is niet echt een hobby voor hem. Hij leert zodat hij Momo niet teleurstelt, want alles liever dan zijn moeder kwetsen.
    crush: Kies jij maar. :3
    extra: Sho heeft astma en raakt snel uitgeput. Maar als het moet gaat hij ervoor en negeert hij wat hij voelt.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 20:10 ]


    All this dampness is damp.

    Bro schreef:
    ik zoek btw. ook nog een titel, dus als iemand er eentje heeft? (krul)

    Next Generation? sorry die klinkt dom.

    Genisis schreef:
    (...)
    Next Generation? sorry die klinkt dom.


    haha, nee ik zoek meer iets spannends :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: Dochter van Belle en Fernando.
    naam: Alesha José Torres Sanz.
    leeftijd: 16.
    uiterlijk: Alesha
    karakter: Alesha is een stil, en verlegen meisje. Ze houd er ook te van te zeggen wat ze denkt. Ze is vooral positief over dingen, is een doorzetter en een harde werker.
    hobby's: Dansen en Voetballen, het liefst met haar vader. Ze vind het fantastisch!
    *dansstijl*: Jazz.
    crush: Francesc Fàbregas.
    extra: Ookal is Cesc, al 26 jaar. Ze is helemaal gek op hem, en dat terwijl het haar vader zijn beste vriend is. Alesha wilt er in iedergeval voor gaan, want ze weet zeker dat haar hart naar hem toe hoort.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik heb nog redelijk veel rollen nodig, dus kom maar op hoor. (cat)

    en ik heb echt dringend een titel nodig, ik kan echt op niks komen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol:dochter lolita en monster
    naam: michelle (je mag kortere bijnaam verzinnen als je wilt)
    leeftijd: 17
    uiterlijk: ze heeft lange bruine haren en grijze ogen verder heeft ze een slank postuur en een sexy/sportive kledingstijl
    karakter: Ze is een heel vrolijk meisje en is vaak blij, ze helpt vaak anderen maar als ze boos is kun je maar beter bij haar uit de buurt blijven want dan deelt ze nogal snel een klap of trap uit. ze is ook echt een wilde en houd van uitgaan feesten, ze is ook echt alles behalve verlegen en stapt zo op mensen af.
    hobby's: ze zit op kickboxen maar bijna niemand weet dat alleen de mensen in dat wereldje want ze doet ook vaak mee met kampieonschappen, verder houd ze van shoppen zingen en rondhangen met vrienden en vriendinnen
    crush: geen ze is wel een flirt maar heeft nog geen zin in eeen relatie
    extra: ze is een heel mooi meisje en krijgt veel aandacht van jongens, verder is ze 2x kampioen kickboxen geweest, zingen kan ze ook heel mooi maar dat doet ze voor de lol en samen met haar vrienden.

    wil je laten weten als ik rol heb (hoop het)
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.

    Ik ga hem nu even voor je invullen (cat)

    -Kan ik een foto doen van een wat donkerder meisje? With TJ being black and all (nerd)-

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 21:16 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik ga hem nu even voor je invullen (cat)

    -Kan ik een foto doen van een wat donkerder meisje? With TJ being black and all (nerd)-


    tuurlijk is goed :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dochter Samantha en TJ

    naam: Avalyn Arianna Yakini Cisse -is toch de achternaam? ='D-
    leeftijd: 16
    uiterlijk: Avalyn heeft een karamel gekleurde huid -op de foto is haar huid net iets donkerder dan hij hoort te zijn, maar ik vond die foto zo mooi :3- Ze heeft de glimlach en grote bambi ogen van haar vader geërft, maar haar moeders donkerbruine en stijle haar. Het is lang en dik en haar haar is toch wel iets waar ze trots op is. -nog een verschil met de foto ='D ik kan altijd een andere zoeken als je wilt.- Ze houdt er van om haar accessoires in haar haar te dragen, vooral linten en strikken. Avalyn is slank, iets wat genetisch aangelegt is, want ze kan zoveel eten als ze wilt zonder aan te komen. Avalyn draagt alles wat ze wilt, meestal wat alternatiever. Maar aanhet einde van de dag draagt ze alles wat ze zelf graag wilt.
    karakter: Avalyn is een echte combinatie tussen haar moeder en haar vader. Net als haar moeder is ze een echte dromer en is het liefst in haar eigen wereldje gedompeld. Toch is ze scherp, onstuimig en veranderlijk als de wind, net als haar moeder. Zij is een sociale kameleon, ze kan zich aan iedereen en aan elk gesprek aanpassen. Ze is makkelijk in de omgang, tenminste, als jij het gesprek maar begint, want ze is erg verlegen. Ze stapt zelf niet zo 1 2 3 naar iemand toe, maar staat altijd open voor een gesprek. Dat is wat anderen aantrekt, dat ze een open uitstraling heeft en er bereikbaar uit ziet. Ze is een lief meisje dat zich altijd zal inzetten voor anderen, zelfs als ze die persoon helemaal niet kent. Ondanks haar lieve en zachtaardige karakter, heeft ze eigenlijk geen echte vrienden. Ze heeft een hechte band met haar broer en hij is erg belangrijk voor haar. Avalyn is erg slim en spendeert dan ook erg veel tijd met haar neus in een boek. Lezen is een groot onderdeel van haar lezen. Een boek kan nooit groot genoeg voor haar zijn. Ze nestelt zich op een plaats waar ze zich comfortabel voelt en dompelt zich onder in een compleet andere wereld. Avalyn is het type dat zichzelf niet verandert omdat anderen het willen, behalve als ze zelf in ziet dat haar gedrag niet door de beugel kan. Wat eigenlijk nooit voorkomt, aangezien ze er voor kiest mensen zich op hun gemak te laten voelen en niet het type is dat snel ruzie maakt.
    hobby's: Zoals eerder genoemd lezen. Ze heeft een verschrikkelijke passie voor lezen. Zolang ze boeken tot haar beschikking heeft is alles goed. Ook is ze verschrikkelijk goed in tekenen, waar ze dan de tijd die ze niet leest aan besteed. Ze vindt daar rust in. Ze is vooral goed in portretten en als ze verliefd is, kun je vele tekeningen van diegene in haar schetsboek terug vinden. Ze is er goed in, het is een passie van haar,net als lezen. Misschien is het nog wel belangrijker voor haar dan lezen. Muziek behoort ook tot haar hobbies. Ze houdt van bijna alle soorten muziek, maar als er één soort in het niet valt, dan is het wel muziek waar je heel goed op kunt dansen. Het is gewoon niets voor haar. Rock is haar handelsmerk, hetgeen dat het meeste op haar ipod terug te vinden is en hetgeen wat ze toch wel het meest luistert. Haar muziekkeuze blijft ook niet bij één continent. Intercontinentaal is terug te vinden op haar ipod. Japans, koreaans, chinees, amerikaans, fins, frans, latin, het is allemaal terug te vinden. Ook houdt ze er van om talen te leren, als je dat een hobby kunt noemen. Ze heeft een talenknobbel en probeert zoveel mogelijk talen te beheersen.
    crush: Mag jij wel kiezen (nerd)
    extra: Avalyn wordt meestal Ava genoemd. Ze houdt van haar naam en is hardstikke blij, dat haar ouders haar niet zo'n naam als haar vader gegeven hebben en ze vindt het ook geweldig dat haar naam zo afgekort kan worden. Zge nou zelf, Ava klinkt toch leuk? Later wil ze eigenlijk een kunstenares of schrijfster worden, of iets gaan doen bij het OM. Het liefst rechercheur of iets met moordzaken aangezien ze obsessed is met CSI, NCIS, The mentalist en dat soort programma's. Ze kan altijd nog terug vallen op haar talen natuurlijk.

    Toch maar even ingevuld (nerd) -it's a tad long-

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 15:04 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.