• Ja geloof me maar, hij is lekker én hij zingt goed. Hij is gewoon beter dan Justin Bieber. (krul)
    En ik heb het over de jongen die in het begin zingt he.
    Klik



    En ga niet allemaal zeggen 'Waarom altijd vergeleken met Bieber' Gewoon, omdat bijna iedereen de Bieberfever heeft en de meeste jongeren rond die leeftijd nou niet zó beroemd zijn als hij.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 23:54 ]


    this ring here represents my heart.

    omg hij is idd beter0_o


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Loveberry schreef:
    Omg. ik zet er nog in 'Ga niet dat van waarom altijd vergeleken met bieber zetten' en wat gaan ze doen? alsnog hetzelfde steeds quote'n. (cat)


    Dat haat ik dus echt. Gewoon andermans quoten. Zo dom. En weetje wat ik dommer vind? Als iemand een topic opent over een negatief beeld van Bieber, dan zetten de Bieberfans er altijd bij "Dom" ofzo. Of hier bijvoorbeeld, "hij is lelijk". Ja je kan hem lelijk vinden, of vind je hem alleen lelijk omdat hij zogezegd beter is dan Bieber?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    eej mongrel.
    ik heb hem ondekt mattie.
    hij is hot.
    maar hij is niét & ik herhaal niét beter dan mnr. Bieber.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Hij is goeed. En ik vind hem echt heel schattig. :9~
    En dat meisje is ook goed! (:

    Virginity schreef:
    (...)

    Dat haat ik dus echt. Gewoon andermans quoten. Zo dom. En weetje wat ik dommer vind? Als iemand een topic opent over een negatief beeld van Bieber, dan zetten de Bieberfans er altijd bij "Dom" ofzo. Of hier bijvoorbeeld, "hij is lelijk". Ja je kan hem lelijk vinden, of vind je hem alleen lelijk omdat hij zogezegd beter is dan Bieber?

    Gewoon iets quote'n omdat je het er mee eens bent en er niks aan toe te voegen hebt vind ik best, maar als ik er nog in zet dat één zo'n reactie wel genoeg, en dat ik nou niet wil dat ze allemaal hetzelfde gaan quote'n en ze het dan nog doen dat vind ik echt irritant. En de Beliebers moeten er maar gewoon aan geloven, niet iedereen is nou eenmaal fan van Bieber en we vergelijken gewoon alles met hem omdat niemand van rond die leeftijd nou zó beroemd is als hij.


    this ring here represents my heart.

    SAMCER schreef:
    eej mongrel.
    ik heb hem ondekt mattie.
    hij is hot.
    maar hij is niét & ik herhaal niét beter dan mnr. Bieber.(krul)

    Ik hou óók van jou hóór, geile teddybeer (krul) En hij is zéker wel dan Bieber. Bieber heeft nog altijd een meisjesstem ook al begint hij nu een beetje een baard in zijn keel te krijgen.


    this ring here represents my heart.

    Loveberry schreef:
    (...)
    Gewoon iets quote'n omdat je het er mee eens bent en er niks aan toe te voegen hebt vind ik best, maar als ik er nog in zet dat één zo'n reactie wel genoeg, en dat ik nou niet wil dat ze allemaal hetzelfde gaan quote'n en ze het dan nog doen dat vind ik echt irritant. En de Beliebers moeten er maar gewoon aan geloven, niet iedereen is nou eenmaal fan van Bieber en we vergelijken gewoon alles met hem omdat niemand van rond die leeftijd nou zó beroemd is als hij.


    Ja dat bedoel ik. Maar dat vind ik dus echt dom dat sommige Beliebers echt zo hard reageren op zo'n topics.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Loveberry schreef:
    (...)
    Ik hou óók van jou hóór, geile teddybeer (krul) En hij is zéker wel dan Bieber. Bieber heeft nog altijd een meisjesstem ook al begint hij nu een beetje een baard in zijn keel te krijgen.


    maar die meisjesstem is geeeeeil.
    SVB.
    HAHAAHAH. jwz.


    Smiling but close to tears.

    SAMCER schreef:
    (...)

    maar die meisjesstem is geeeeeil.
    SVB.
    HAHAAHAH. jwz.

    HAHAHAHAHA. H.a.b.b.o en zijn meisjesstem is absoluut niét geil. (krul)


    this ring here represents my heart.

    Virginity schreef:
    (...)

    Ja dat bedoel ik. Maar dat vind ik dus echt dom dat sommige Beliebers echt zo hard reageren op zo'n topics.


    ik ben ook een belieber ja.
    maar ik ben ook een conor-lover.
    haahahha.:9~


    Smiling but close to tears.

    SAMCER schreef:
    (...)

    ik ben ook een belieber ja.
    maar ik ben ook een conor-lover.
    haahahha.:9~


    sommige Beliebers, lieffie. :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Dat haat ik dus echt. Gewoon andermans quoten. Zo dom. En weetje wat ik dommer vind? Als iemand een topic opent over een negatief beeld van Bieber, dan zetten de Bieberfans er altijd bij "Dom" ofzo. Of hier bijvoorbeeld, "hij is lelijk". Ja je kan hem lelijk vinden, of vind je hem alleen lelijk omdat hij zogezegd beter is dan Bieber?
    waarom meteen mij weer,, als een niet belieber had gezegd dat hij lelijk was; was er zeker niks aan de hand geweest.. Ik mag die jongen toch wel lelijk vinden? Dan ik er wat aan doen dat hij niet mijn smaak is??
    Kom op zeg.....


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    hij ownt justin pieper tres hard.

    maar zelfs mijn poep ownt justin pieper dus ja :''3


    =

    On-topic, en niet elkaar aanvallen a.u.b. Dat doe je buiten maar.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Uh D:
    Ze Youtube heeft het verwijdert wat dus niet mag.
    Ik hield van die cover.


    We'll never be as young as we are tonight