• Ja, ik was mijn kluis sleutel van op school dus vergeten, en ik dacht ik kan mijn jas ook wel eens gewoon aan de kapstok hangen, want ik had er geen 20 cent voor over om aan de concierge te vragen of hij mijn kluisje open wou doen, dus ik mijn jas aan de kapstop hangen en ik heb mijn sjaal dus in mijn mouw gedaan. Nou hij is er dus serieus uit gestolen. En nu ben ik ontroostbaar, want het was mijn lievelings sjaal, en ik zie hem dus overal lopen.
    Ja ik denk telkens hee dat is mijn sjaal maar dan is het ds niet zo.

    Is er ook wel eens iets van jullie op school gestolen?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oh, kut voor je zeg! D: Wij moeten ook altijd 20 cent betalen aan de conciërge. Corrupte bende op de scholen. (cat)
    On-topic: Mijn horloge is eens gestolen, toen ik er letterlijk 5 seconden niet naar keek. (Hij lag naast me op de bank in de kleedkamer.) En mijn Tokio Hotel clipje op mijn tas is gestolen. Tenminste, dat denk ik. Ik kan hem ook gewoon verloren zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Geld,
    Schoenen,
    oorbellen


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dat is wel balen dan ja :/

    Bij mij 5 euro.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stom dat iemand jou Sjaal steelt >.<
    Bij mij is nog nooit iets gestolen. -gelukkig-

    Ik hoop dat je hem toch nog terug vindt, ofzo.
    En van mij...Misschien eens een pen?
    In ieder geval niets waar ik echt wakker van lig (:


    effort never betrays you

    Dat is wel vervelend. Mijn vriendin heeft ooit 3 sjaals gestolen , Best wel mooie hoor.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    oke...wtf wie steeld er een sjaal:S. bij mij was er een keer een elestiekje gestolen (niet die dingen voor in je haar maar die rubbere dingen(cat)) en een gum potlood en stiftxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mh, tot nu toe nog niets.


    Comedy is simply a funny way of being serious.