• ‘Ze is dood’, zei ik emotieloos. ‘Al zeventien jaar.’ Eindelijk, had ik het onmogelijke over mijn lippen gekregen. Edward keek diep gekwetst en legde zijn hoofd in zijn witte, marmeren handen. Hij zag er zo zielig uit, maar ik vertikte het om hem te kalmeren. Dit had hij nodig. Ik liet hem maar zo. De seconden tikte langzaam aan voorbij terwijl Edward probeerde zich te vermannen. Het was beter gezegd dan gedaan; hij trok eerst een grimas en daarna stak hij een gekkenbek op. Was dit kalmeren volgens vampiers? ‘Ik wenste dat ik kon huilen.’ Jammerde Edward terwijl hij met zijn vuist op de tafel sloeg. ‘Serieus, Edward. Ooit al eens gehoord van reïncarnatie?’ ‘Natuurlijk. Maar hoe bedoel je?’ Zijn gezicht klaarde en blonk hoop. Maar toch iets minder. Misschien de wil om te hopen. Maar het zag er niet zo verschrikkelijk uit als twee minuten geleden.


    [..]

    Wanneer Edward Bella verlaat gaat Bella steun zoeken bij Jacob. Bella wordt verliefd op Jacob en over een jaar trouwen ze. Bella houdt heelveel van Jacob maar Edward staat voor eeuwig in haar geheugen gegrift. Een paar jaren later, komen het echtpaar achter dat Bella zwanger is, en zijn ze gelukkig. Tot de dokter meedeelt dat Bella abortie moet plegen omdat de zwangerschap een miskraam wordt en het te gevaarlijk zou worden voor Bella. Maar Bella houdt het kind en tijdens de bevalling, overleefd de baby maar Bella overleed na dat ze het baby openlijk in haar armen had. De baby, Anabell, lijkt meer op haar vader dan haar moeder, maar wordt dan, wanneer ze een paar jaren ouder is, de nieuwe Bella Swan genoemd omdat ze alle karakterstrekken heeft van haar al overleden moeder. Wanneer Anabell dan een zeventienjarig meisje is, komen er nieuwe leerlingen in haar school. Dit blijken de Cullens te zijn, voornamelijk omdat Jacob, één van de Cullens helemaal niet kan uitstaan en Anabell dan verbied om dicht bij hun te komen. Edward en Anabell groeien dichter, maar Edward's liefde is nog steeds bij de originele Bella. Ze worden vrienden, en Edward vermaakt Anabell met al zijn verhalen die hij en Bella beleefd hadden.. Altijd al willen afvragen hoe het allerlaatste leven was van deze, interessante personage?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 17:56 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wham. Goede storylijn man, ga beginnen!


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Origineel!


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Lijkt best wel origineel! Ga het wel eens proberen :'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!